Strona 3 z 3
Czy to nie wynika z poziomu rozwoju rynku i wysokości zarobków?
Informatyzacja czy kompetencje we współczesnych łańcuchach dostaw, co będzie liczyć się bardziej?
Grzegorz Lichocik - Informatyzacja ma pomagać w realizowaniu celów. Trudno wyobrazić sobie dzisiaj firmę w logistyce, która nie działała w sposób mocno zinformatyzowany. Z kolei automatyzacja jest potrzebna tam, gdzie są prace powtarzalne i nie wymagają myślenia abstrakcyjnego. Trudno sobie jednak wyobrazić obsługę klienta odartą z relacji interpersonalnych i kontaktu z drugim człowiekiem. Tutaj informatyzacja, czy automatyzacja nigdy nie zastąpi człowieka. Na pewno w ciągu najbliższych kilkunastu lat kompetencje miękkie będą odgrywały nadal znaczącą rolę w logistyce, zarówno tej magazynowej jak i dystrybucyjnej.
Dziękuję za rozmowę,
Beata Trochymiak
Pracujwlogistyce.pl