Dodaj ogłoszenie o pracy


Uboat-Line rozszerza ofertę usług promowych

 

 

Uboat-Line podpisał umowę na ofertę połączeń w ramach oferty TT-Line, lidera rynku przewozów promowych między Niemcami a Szwecją. Podpisanie umowy to efekt obecności Uboat-Line na kluczowych targach w Monachium.

TT-Line to lider rynku usług promowym pomiędzy Niemcami, a Szwecją. Armator eksploatuje 6 nowoczesnych i przyjaznych środowisku statków typu ro-pax (Green bridge). Oferując 14 rejsów dziennie, TT-Line łączy największe niemieckie porty bałtyckie, Rostock i Travemünde z południowym węzłem transportowym w Szwecji – portem Trelleborg, będącym najważniejszym terminalem promowym na południu Szwecji. TT-Line przewozi rocznie ponad 600 tys. pasażerów, 100 tys. samochodów i ponad 300 tys. ciężarówek.
TT-Line ma roczne przychody w wysokości około 140 mln euro i zatrudnia około 600 pracowników.

Uboat-Line specjalizuje się w obsłudze firm transportowych. Oferuje im kompleksową usługę, która obejmuje m.in. rezerwację przepraw promowych z większości portów europejskich, rezerwację przepraw dla pojazdów ponadnormatywnych oraz przewożących ładunki niebezpieczne a także fracht morski. Oferta Spółki obejmuje też sprzedaż winiet na przejazdy we Francji, Hiszpanii i Włoszech oraz obsługę transportu intermodalnego na kluczowych trasach Europy.

Uboat-Line osiągnął w I kwartale 2013 r. zysk netto na poziomie 1,173 mln zł wobec 131 tys. zł zysku przed rokiem. Przychody wzrosły prawie dwukrotnie do 11,373 mln zł. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 1,558 mln zł wobec 164 tys. zł przed rokiem. Przychody netto ze sprzedaży wzrosły do 11,373 mln zł wobec 6,127 mln.

(źr. Uboat-Line)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.