Dodaj ogłoszenie o pracy


Uboat-Line na Morzu Śródziemnym

Spółka Uboat-Line podpisała kilka umów z nowymi armatorami oraz dużą agencją Grimaldi Lines Cargo Services, którzy działają w rejonie Morza Śródziemnego.

- Nowe umowy znacząco wzmacniają naszą pozycję w regionie. Podpisaliśmy umowy odpowiadając na zapotrzebowanie sygnalizowane przez naszych klientów – powiedział wiceprezes Tomasz Wacięga. Dodał, że dzięki współpracy z kolejnymi armatorami Uboat-Line pozyska też nowych klientów.

Uboat-Line rozpocznie współpracę z takimi armatorami jak Blue Star Ferries, Anek Lines i Super Fast Ferries. Oferują oni przeprawy promowe we wschodniej części basenu Morza Śródziemnego na trasach Ancona-Patras, Venice-Patras, Igoumenitsa-Patras, Bari-Patras, Bari-Igoumenitsa, Piraeus-Heraklion (Kreta) oraz z innymi wyspami greckimi.

Osobną umowę podpisano też z dużą agencją Grimaldi Lines Cargo Services, która oferuje  przeprawy w basenie Morza Śródziemnego liniami: Spain Lines; Sicily Lines, Tunisia Lines,  Sardinia Lines,  Malta Lines,  Morocco Lines, Greece Lines & Montenegro.
Nowe partnerstwa rozszerzają oraz dopełniają w znaczący sposób dotychczasową ofertę spółki, która obejmuje rezerwację przepraw promowych z większości portów europejskich, rezerwację przepraw dla pojazdów ponadnormatywnych oraz przewożących ładunki niebezpieczne, a także fracht morski i sprzedaż winiet.

(źr. Uboat-Line)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.