Firma UPS ogłosiła rozszerzenie zasięgu usługi doręczania przesyłek międzynarodowych drogą powietrzną – UPS Worldwide Expedited®. Zasięg usługi został zwiększony trzykrotnie i obejmuje on teraz dostawę w ciągu dwóch do pięciu dni roboczych do ponad 220 krajów i terytoriów. Rozszerzenie to pomoże klientom UPS w Polsce zwiększyć swój globalny zasięg i znaleźć równowagę pomiędzy szybkością dostawy a kosztami, niezależnie od miejsca wysyłki.
– Usługa jest szczególnie atrakcyjna dla klientów z sektora sprzedaży detalicznej, artykułów konsumpcyjnych, produkcji przemysłowej i przemysłu high-tech, dzięki niezawodności i przejrzystości zapewnianej przez najlepsze w swojej klasie zaplecze IT i infrastrukturę operacyjną UPS - mówi John Sutthoff, wiceprezes UPS ds. marketingu międzynarodowego.
Firma UPS po raz pierwszy rozszerzyła działalność poza granice USA w połowie lat 70., oferując przesyłki krajowe w Kanadzie i RFN. W latach 80. firma w krótkim czasie stworzyła zintegrowaną sieć usług, dzięki której mogła zaoferować odbiór i doręczania przesyłek na całym świecie. Firma wprowadziła niedawno również inne ważne usługi międzynarodowe i udoskonalenia usług, takie jak:
UPS Worldwide Express FreightSM: W styczniu firma UPS wprowadziła nową usługę ekspresowej dostawy przesyłek o dużej masie frachtem lotniczym, z 37 portów lotniczych – w tym z Polski – do 41 krajów i terytoriów przeznaczenia. Ta nowa usługa z gwarantowanym dniem dostawy i transportem „od drzwi do drzwi” jest rozszerzeniem oferty UPS Worldwide Express i zapewnia płynne przejście od wysyłki paczek ekspresowych do ekspresowej wysyłki frachtu.
UPS Ocean Freight Services: W 2012 roku firma UPS znacząco rozszerzyła swoją ofertę transportu drobnicowego (LCL) o ponad 300 linii w Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Południowej. Oferując ponad 1700 bezpośrednich linii LCL i obsługując 116 krajów, UPS nadal rozszerza swoją ofertę frachtu morskiego w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na rynku.
UPS Paperless™ Invoice: W tym roku firma UPS wprowadziła kilka usprawnień do swojego systemu WorldShip®, by ułatwić klientom załadowanie do systemu przygotowanej komputerowo dokumentacji przewozowej zamiast dołączania wydruków do przesyłki, co przyspiesza proces wysyłki międzynarodowej, zwiększa wydajność, zmniejsza zużycie papieru i minimalizuje ryzyko zagubienia dokumentów.
(źr. UPS)