
- Wprowadzenie pierwszego bezpośredniego oceanicznego głębokowodnego serwisu kontenerowego na Morzu Bałtyckim zrewolucjonizowało rynek, a obecne wprowadzenie jednostek 18 tys. TEU potwierdza zasadność takiej decyzji – komentuje Jean Jacques Moyson, starszy dyrektor Handlowy DCT Gdańsk. - Wybór linii Maersk jest wielkim przywilejem oraz szansą dla Polski, polskiej gospodarki oraz całego regionu Morza Bałtyckiego. Strategia wykorzystująca połączenie korzyści skali oraz geografii ekonomicznej poprzez dostarczanie ładunku najbliżej destynacji docelowej przynosi wymierne korzyści.
Jednostki „Triple E” były oczekiwane od dłuższego czasu. Ich unikalność wynika nie tylko z ich rozmiaru (400m długości, 59 m szerokości i 73 m wysokości), ale również wydajności oraz optymalizacji kosztów, którą zapewniają. - Linia żeglugowa Maersk jest powszechnie znana z utrzymywania najwyższych standardów, z czego wynikają konkretne oczekiwania względem produktywności terminalu. Ta decyzja stanowi kolejne potwierdzenie faktu, że usługi oferowane przez DCT Gdańsk są najwyższej jakości i niezmiernie satysfakcjonujące dla Maersk – dodaje kpt. Jędrzej Mierzewski, starszy dyrektor operacyjny DCT Gdańsk.
(źr. DCT Gdańsk)