Dodaj ogłoszenie o pracy


Pierwsze Centrum Doskonałości Logistycznej - CEVA Logistics

CEVA Logistics, światowy operator logistyczny, poinformowała o otwarciu pierwszego Centrum -  Doskonałości Logistycznej (Center of Logistics Excellence) w Jacksonville na Florydzie. Centrum demonstruje „prawdziwy świat” innowacji logistycznych uzyskiwanych poprzez optymalizację łańcucha dostaw, zintegrowane usługi i technologiczne rozwiązania, wzmacniające efektywność łańcuchów dostaw i pozwala poznać na czym polega funkcjonowanie bezbłędnie skonstruowanego łańcucha dostaw.
Usługi świadczone w Centrum to między innymi projektowanie i analiza inżynierska rozwiązań, zarządzanie transportem, wprowadzanie rozwiązań globalnych łańcuchów dostaw, zamówienia transportu oraz szereg usług pomocniczych związanych z Jakością, Bezpieczeństwem i Doskonałością Operacyjną Logistyki.
- Klienci dziś oczekują zwiększonej elastyczności przy jednoczesnym obniżaniu kosztów łańcucha dostaw – powiedziała Inna Kuznetsova, dyrektor handlowy, CEVA. „Poszukują sposobów zwiększenia kontroli i przejrzystości w celu kompleksowej optymalizacji łańcuchów dostaw. Nowe Centrum Doskonałości Logistycznej CEVA odpowiada na te potrzeby poprzez całościowe podejście do problemu oraz pełną ofertę usług i rozwiązań – w tym dostęp do technologii światowej klasy oraz zarządzanie i projektowanie rozwiązań łańcuchów dostaw – realizowanych przez ekspertów w poszczególnych dziedzinach. Odwiedzając nowo otwarte Centrum nasi klienci mogą przekonać się, na czym polega doskonałość w łańcuchu dostaw.
Technologia informatyczna odgrywa zasadniczą rolę we wspieraniu klientów w realizacji celów stawianych łańcuchom dostaw. Centrum Doskonałości Logistycznej to przykład zastosowania platformy CEVA Matrix™, która optymalizuje najlepsze w swojej klasie komponenty pochodzące od niezależnych dostawców oprogramowania, łącząc je z komponentami opracowanymi przez CEVA i wiedzą pozwalającą zaoferować klientom innowacyjne rozwiązania wspierające wszystkie aspekty kompleksowego łańcucha dostaw.
- Większa przejrzystość to podstawowy wymóg stawiany przez klientów – powiedział Peter Dew, dyrektor ds. informatyki CEVA. - CEVA Matrix integruje poszczególnych kontrahentów z łańcucha dostaw oraz umożliwia automatyczną wymianę danych operacyjnych między procesami, dostarczając w czasie rzeczywistym  informacji o zapasach, zamówieniach i wysyłkach. Mamy nadzieję, że współpraca z klientami Centrum pozwoli nam zaprezentować pełne możliwości platformy CEVA Matrix.
Przykłady innowacyjnych rozwiązań prezentowanych w Centrum:
CEVA e-fulfilment Solution – standaryzowane rozwiązanie do obsługi ehandlu, zaprojektowane pod kątem zwiększenia zadowolenia docelowego klienta oraz zapewnienia tylko pozytywnych doświadczeń związanych z dokonywaniem zakupów online, dostępnych zarówno dla firm, które dopiero rozpoczynają działalność w segmencie handlu elektronicznego, jak i dla doświadczonych globalnych partnerów
CarbonView – zindywidualizowany system raportowania dotyczący emisji dwutlenku węgla - unikatowe podejście oparte na rzeczywistych, a nie uśrednionych danych o przesyłkach
Control Towers – dokładne, punktualne i niezawodne, scentralizowane systemy do zarządzania i kontroli transportu oraz zabezpieczenia działań logistycznych, zapewniające większą przejrzystość i informacje przekazywane w czasie rzeczywistym z całego świata, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
(więcej informacji o Centrum na stronie: www.cevalogistics.com/CenterofExcellence)
(źr. CEVA Logistics)
Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.