Firma kurierska Siódemka jest aktywna nie tylko na Facebooku oraz Google+, ale także w serwisie YouTube, gdzie prezentuje m.in. case studies, opisujące funkcjonowanie rozwiązań narzędziowych, usług oferowanych przez Siódemkę oraz na czym polega praca w firmie kurierskiej.
Na siódemkowym kanale You Tube znajdą się także filmy pokazujące dobre praktyki na rynku przesyłek kurierskich oraz filmowe ilustracje codziennej pracy kurierów. Dzięki filmom można zajrzeć za kulisy firmy i obserwować proces obsługi paczek od nadania, aż po dostarczenie jej do odbiorcy.
- Zależy nam na tym, aby prowadzić rzeczywisty dialog z naszymi klientami. Za pośrednictwem mediów społecznościowych możemy pokazać życzliwą i przyjazną twarz naszej firmy – nie poprzez sztuczne kreowanie wizerunku, ale dzięki rzetelnej rozmowie – zaznacza Marcin Kruszyński PR manager Siódemka SA. Dyskusję prowadzimy m.in. na facebookowym profilu Siódemki. Odpowiadamy na bieżąco na posty i nie boimy się trudnych tematów.
Na facebookowej „tablicy” firmy zamieszczane są nie tylko informacje dotyczące aktualnej oferty, ale również relacje z szeregu inicjatyw podejmowanych w dziedzinie wspierania sportu (fanpage jest licznie odwiedzany przez fanów siatkówki i sportów motorowych) i działań charytatywnych. Siódemka prezentuje także tajniki pracy na poszczególnych stanowiskach w firmie oraz organizuje liczne konkursy zachęcające użytkowników do aktywnego budowania społeczności marki. Zobacz filmy o Siódemce na You Tube: http://www.youtube.com/user/siodemkakurierzy?feature=results_main
(źr. Siódemka SA)