Dodaj ogłoszenie o pracy


Laur Klienta Grand Prix dla Siódemki

Firma kurierska Siódemka otrzymała wyróżnienie specjalne – godło Grand Prix w programie Laur Klienta. Certyfikat Laur Klienta jest przyznawany na podstawie opinii konsumentów udzielonych za pomocą sondy telefonicznej oraz internetowych ankiet.


Wyróżnienie Laur Klienta jest potwierdzeniem najwyższej jakości usług realizowanych przez laureata medalu oraz dowodem na wysokie zaufanie wśród jego klientów. Siódemka, nieprzerwanie od 2009 roku, jest najlepsza w kategorii Usługi kurierskie – przesyłki krajowe.
- Czwarte z kolei wyróżnienie jest dowodem na to, że wyjątkowa dbałość o klientów, jest w Siódemce standardem, a nie czymś wyjątkowym. – komentuje Marcin Kruszyński, PR Manager, Siódemka. Zdobycie czyjegoś zaufania to tylko połowa sukcesu. Wszyscy doskonale wiemy, jak łatwo je stracić. Dlatego, choć wysoka jakość usług pozwala na zdobycie zaufania, to tylko jej systematyczne podnoszenie gwarantuje długotrwałą satysfakcję klientów.   
Siódemka od wielu lat tworzy rozwiązania zapewniające najwyższą jakość usług kurierskich na polskim rynku. Wprowadzając do swojej oferty wiele nowych rozwiązań narzędziowych, dąży do uzyskania jak najwyższego poziomu terminowości i skuteczności dostarczania przesyłek.


Wśród najistotniejszych tegorocznych nowości produktowych wpływających na podniesienie poziomu satysfakcji klienta, znajdują się moduły wysyłkowe – zaawansowane rozwiązania do obsługi przesyłek, dedykowane małym i średnim firmom. 7 Business Ship Control to rozwiązanie wysyłkowe w pełni zintegrowane z najpopularniejszymi systemami sprzedażowo–magazynowymi, takimi jak WF-Mag, Symfonia i Forte. Natomiast 7 Office Ship Control umożliwia zarządzanie wysyłką przesyłek firmowych z poziomu najpopularniejszego programu pocztowego Microsoft Outlook. Oba rozwiązania radykalnie zmniejszają ryzyko pomyłki, a także znacznie usprawniają proces wysyłek, co wpływa na redukcję kosztów i czasu obsługi.

 

Firma zaktualizowała również Przewodnik po usługach. Wprowadzono m.in. rozszerzenie usługi 7 Next Day 10:00 o nowe miejscowości oraz kody QR. Opracowanie to jest kompletnym źródłem wiedzy na temat rozwiązań narzędziowych oraz usług kurierskich firmy.  Przewodnik zawiera wszystkie niezbędne informacje na temat współpracy z Siódemką. Dzięki niemu Klienci dowiadują się jak szybko i sprawnie korzystać z jej usług oraz zapoznają się z nowościami w zakresie innowacyjnych rozwiązań narzędziowych. Nowy Przewodnik po usługach został wyposażony także w kody QR. To coraz popularniejsze rozwiązanie jest udogodnieniem pozwalającym na bardzo szybkie dotarcie do właściwej informacji.


(źr. Siódemka SA)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.