Dodatkowe połączenie importowe dla drobnicowych przesyłek morskich w relacji Szanghaj – Poznań otwiera polski oddział Kuehne + Nagel. Ten kierunek jest obsługiwany 2 razy w tygodniu by skrócić czas pomiędzy rezerwacją a wypłynięciem towaru.
Usługa pozwala na przywiezienie towaru do Polski w przeciągu 30-33 dni. Przesyłki są konsolidowane w magazynie firmy Kuehne + Nagel w Szanghaju, skąd dwa razy w tygodniu wypływają bezpośrednio do Hamburga, a następnie towar jest dowożony do magazynu w Gądkach, k. Poznania. Lokalna dystrybucja jest zapewniana przez sieć połączeń krajowych Kuehne + Nagel.
Serwis zorientowany jest na kompleksową obsługę przesyłek, od odbioru po dostawę do finalnego odbiorcy ("od drzwi do drzwi”),włączając w to odprawę celną, ubezpieczenie oraz zamówienie on-line. Serwis LCL Kuehne +Nagel zapewnia elastyczne rozwiązania dla przesyłek nawet do 20 cbm.
Dodatkowa linia z Szanghaju uzupełnia serwis bezpośrednich połączeń LCL z portów w Hong Kongu, Singapurze, Ningbo, Yantian i Chittagongu, które są obsługiwane jako NVOCC (non vessel operating common carrier), co oznacza, iż Kuehne + Nagel wystawia własny konosament Blue Anchor Line. Serwis ten, gwarantuje przejrzystość przepływu każdej przesyłki importowej w sieci.
Korzystając z KN Login, logistycznego systemu IT firmy KN, klienci mają możliwość sprawdzenia statusu przesyłki, pobrania danych historycznych, ustawienia automatycznych powiadomień, oraz zarządzania przesyłką na poziomie zamówienia, opakowania a także pojedynczej sztuki. Ponadto, funkcja przeglądania dokumentów umożliwia podczepianie kopii listów przewozowych czy faktur handlowych.
(źr. Kuehne + Nagel Polska)