Dodaj ogłoszenie o pracy


Kuehne + Nagel Polska rozwija serwis LCL z Szanghaju do Poznania

 

Dodatkowe połączenie importowe dla drobnicowych przesyłek morskich w relacji Szanghaj – Poznań otwiera polski oddział Kuehne + Nagel. Ten kierunek jest obsługiwany 2 razy w tygodniu by skrócić czas pomiędzy rezerwacją a wypłynięciem towaru.

 

Usługa pozwala na przywiezienie towaru do Polski w przeciągu 30-33 dni. Przesyłki są konsolidowane w magazynie firmy Kuehne + Nagel w Szanghaju, skąd dwa razy w tygodniu wypływają bezpośrednio do Hamburga, a następnie towar jest dowożony do magazynu w Gądkach, k. Poznania. Lokalna dystrybucja jest zapewniana przez sieć połączeń krajowych Kuehne + Nagel.
Serwis zorientowany jest na kompleksową obsługę przesyłek, od odbioru po dostawę do finalnego odbiorcy ("od drzwi do drzwi”),włączając w to odprawę celną, ubezpieczenie oraz zamówienie on-line. Serwis LCL Kuehne +Nagel zapewnia elastyczne rozwiązania dla przesyłek nawet do 20 cbm.

 

Dodatkowa linia z Szanghaju uzupełnia serwis bezpośrednich połączeń LCL z portów w Hong Kongu, Singapurze, Ningbo, Yantian i Chittagongu, które są obsługiwane jako NVOCC (non vessel operating common carrier), co oznacza, iż Kuehne + Nagel wystawia własny konosament Blue Anchor Line. Serwis ten, gwarantuje przejrzystość przepływu każdej przesyłki importowej w sieci.
Korzystając z KN Login, logistycznego systemu IT firmy KN, klienci mają możliwość sprawdzenia statusu przesyłki, pobrania danych historycznych, ustawienia automatycznych powiadomień, oraz zarządzania przesyłką na poziomie zamówienia, opakowania a także pojedynczej sztuki. Ponadto, funkcja przeglądania dokumentów umożliwia podczepianie kopii listów przewozowych czy faktur handlowych.

(źr. Kuehne + Nagel Polska)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.