Dodaj ogłoszenie o pracy


Nowe centrum konsolidacyjne LCL Kuehne + Nagel

 

Utworzenie nowego centrum konsolidacji ładunków w Szanghaju spowodowało jeszcze większe wzmocnienie serwisu drobnicowego LCL  (transport w kontenerach zbiorczych) oferowanego przez firmę Kuehne + Nagel w regionie Azja-Pacyfik,  a także rozszerzenie zakresu usług do Europy Wschodniej.

 

Nowy punkt komplementacji ładunków Kuehne + Nagel uzupełnia istniejący serwis bezpośredni w Szanghaju i służy jako alternatywa dla pozostałych dwóch centrów konsolidacji Kuehne + Nagel  działających w Singapurze i Sri Lance. W sumie powstało 28 nowych możliwości operacyjnych z Szanghaju, które są dostępne dla klientów od 1. Maja 2012.

 

Szczególnie dla Regionu Europy Wschodniej, gdzie widoczny jest wzrost ilości ładunków importowanych z centralnych i północnych Chin, nowe miejsce konsolidacji będzie optymalizowało cały łańcuch dostaw, udoskonali portfolio usług oraz zredukuje emisje CO2.
Dodatkowo zapewni większą częstotliwość wysyłki ładunków co spowoduje zwiększenie elastyczności dla klientów firmy.

Dzięki dostępności krajowej infrastruktury (bocznice kolejowe, drogi), serwis drobnicowy LCL z północnych i centralnych portów chińskich takich jak Dalian, Tianjin, Qingdao, Ningbo i Xiamen może być połączony z obiektami magazynów celnych Kuehne + Nagel w Szanghaju, a następnie skonsolidowany i wysłany na zagraniczne rynki.

 

Nowo wdrożone trasy są obsługiwane przez Blue Anchor Line, a Kuehne + Nagel jest agentem NVOCC. Klienci mogą z łatwością śledzić status swojego ładunku w całym łańcuchu dostawy poprzez system KN Login, który pozwala na monitorowanie przesyłki 24/7.

(źr. Kuehne unad Nagel)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.