Dodaj ogłoszenie o pracy


VIII debata Pracujwlogistyce.pl!

 

Województwo pomorskie dzięki swojemu położeniu i największym polskim portom morskim w Gdyni i Gdańsku stwarza idealne warunki dla rozwoju sektora usług logistycznych i transportowych, a także dla rozwoju rynku pracy w logistyce. Region ten jest integralną częścią Transeuropejskiej Sieci Transportowej (TEN-T) oraz tutaj zaczyna swój bieg autostrada A-1, główny szlak tranzytowy z północy na południe Polski. To właśnie w tym regionie powstają największe centra logistyczne w Polsce. Taka sytuacja sprzyja też specjalizacji rynku i tworzy popyt na pracę specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników. Jakie kompetencje poszukiwane są dzisiaj na rynku pracy w logistyce, a jakie będą w przyszłości?  Jakie potrzeby rynku pracy wywoła rozwój usług i centrów logistycznych? Jak skutecznie pozyskiwać specjalistyczną kadrę? Odpowiedzi na te i inne pytania chcemy uzyskać podczas:


VIII debaty Pracujwlogistyce.pl
pt. Rozwój logistyczny Trójmiasta a potrzeby pracodawców z rynku TSL,

 

która odbędzie się w dniu 11 października 2012 r. w godz. 12.00 - 15.00

w auli Akademii Morskiej w Gdyni.

 

Do udziału, w spotkaniu zapraszamy menedżerów i przedstawicieli zarządów firm TSL, menedżerów sieci handlowych i dystrybucyjnych oraz producenckich, a także studentów z kierunków związanych z logistyką trójmiejskich uczelni.

 

Celem VIII debaty Pracujwlogistyce.pl jest omówienie istotnych zagadnień związanych z rozwojem logistycznym i zarządzaniem kapitałem ludzkim, aby firmy, które planują inwestycje na terenie Trójmiasta i okolic mogły przygotować się do wyzwań rynku pracy, potencjału kandydatów i możliwości ich pozyskiwania.

 

Podczas debaty w gronie Panelistów i z udziałem uczestników chcemy omówić:
- planowane inwestycje i rozwój rynku logistycznego w regionie Trójmiasta
- wpływ rozwoju usług logistycznych na rynek pracy 
- znaczenie kadr dla konkurencyjności usług logistycznych
- największe wyzwania rynku pracy w logistyce
- popyt a podaż kandydatów do pracy
- jak przygotować kadrę do obsługi największych hub-ów przeładunkowych i centrów logistycznych w Polsce
- znaczenie trójmiejskich uczelni i szkół zawodowych w przygotowaniu kadry dla logistyki

 

Do grona Panelistów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących największe przedsiębiorstwa logistyczne, przedstawicieli organizacji samorządu gospodarczego, a także przedstawicieli władz samorządowych.

 

Udział w debacie jest bezpłatny! Prosimy o zgłoszenie udziału, które należy przesłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Wśród Partnerów debaty znaleźli się: Deepwater Container Terminal Gdańsku, Baltic Container Terminal Gdynia, Balticon SA, DB Schenker Logistics, PCC Intermodal SA, Randstad.

 

Patronat nad wydarzeniem objęli: Akademia Morska w Gdyni, Polska Izba Spedycji i Logistyki, Instytut Logistyki i Magazynowania

 

 

 

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.