Dodaj ogłoszenie o pracy


Drużyna ND Polska w rajdzie charytatywnym Złombol 2013

Na zdjęciu od lewej: Dominka Habrat, Hanna Wojciechowska, Krystyna Wojciechowska, Marek Wojciechowski (ND Polska), Robert Habrat (ND Polska)
 
 
 
"Złombol” to ekstremalny rajd starymi samochodami z epoki PRL przez Europę. Celem imprezy jest zebranie jak największej kwoty na zakup rzeczy dla domów dziecka. ND Polska postanowiła przyłączyć się do tej inicjatywy i wesprzeć zielonogórską drużynę o nazwie „Bajkowy PRL”, której członkami są pracownicy firmy panowie: Marek Wojciechowski oraz Robert Habrat.
 
 
- Startujemy 10 sierpnia z Katowic natomiast na mecie zamierzamy być 14 sierpnia, jest to ok 3 tys. km w jedną stronę. W trasę wyruszymy legendarnym polonezem 1600 z silnikiem benzynowym oraz z instalacją na gaz, klimatyzacji oczywiście brak – mówi Marek Wojciechowski.
 
 
Rajd ma swoje ściśle określone prawa. Wartość zakupionych pojazdów (nie licząc napraw przygotowawczych) nie może przekroczyć kwoty 1000 zł. Dotychczasowe trasy prowadziły z Katowic do Monaco, na arktyczne koło podbiegunowe, do Azji, do słynnego Loch Ness i do Archaia Olympia w Grecji. W tym roku celem wyprawy jest Nordkapp a w rajdzie ruszy ponad 120 ekip.
 
 
- Panowie Marek i Robert pracują w naszej firmie od 2010 roku jako kierowcy międzynarodowi. Przejeżdżają ok 10 tys. tysięcy kilometrów w ciągu jednego miesiąca, więc mogłoby się wydawać, że 6 tysięcy to nic wielkiego, ale zrobić to autem z tak wieloletnim stażem to nie lada wyczyn. Trzymamy za nich kciuki i oczywiście życzymy szczęśliwego dojazdu do celu – mówi Anna Piwowar, Specjalista ds. rekrutacji i komunikacji ND Polska.
 
 
(źr. ND Polska)
 
 
Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.