Dodaj ogłoszenie o pracy


Nowy serwis dowozowy z Hamburga do BCT

Bałtycki Terminal Kontenerowy (BCT) poinformował o uruchomieniu nowego serwisu dowozowego przez Seago Line, który połączy Gdynię z Hamburgiem. Nowe połączenie obsługiwane jest we współpracy z Team Lines i stanowić będzie wsparcie dla serwisu Levant Sea, łączącego Europę z portami Bliskiego Wschodu.

Połączenie realizowane będzie na trasie Gdynia-Hamburg-Gdynia w rozkładzie cotygodniowym. Zawinięcia do BCT przewidywane są w czwartki. Nowe połączenie dedykowane jest dowozowej obsłudze serwisu Seago Levant Sea, który łączy Europę z portami bliskowschodnimi. Pozwoli ono na znaczne skrócenie czasu przewozu kontenerów pomiędzy terminalem BCT w Gdyni a portami w Aleksandrii, Port Said, Bejrucie, Lattakii i Mersin. Dodatkowo, zredukuje liczbę portów przeładunkowych na wyżej wymienionych trasach z dotychczasowych dwóch (Aarhus i Hamburg) do tylko jednego Hamburga.

Seago Line to spółka-córka globalnego operatora Maersk Line powołana do życia w kwietniu 2011. Powstała w celu obsługi feederowej rynku europejskiego.

Szczegółowe informacje dot. połączenia dostępne są  w lokalnym biurze Seago Line:

(opr. BT)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.