Dodaj ogłoszenie o pracy


DHL przedłużył współpracę z Formułą 1

DHL potwierdził kontynuację współpracy z F1® na rok 2013 r.  DHL sponsoruje Formułę 1®  nieprzerwanie od 2004 r. piastując tytuł Oficjalnego Globalnego Partnera tych elitarnych zawodów sportów motoryzacyjnych. Wieloletnie partnerstwo obu firm jest potwierdzeniem dobrej, trwałej współpracy i konsekwentnej polityki komunikacyjnej. Pomyślna kooperacja  jest możliwa ze względu na analogiczne podejście do prowadzenia biznesu obu firm.  Łączą je nie tylko wspólne zasady postępowania, takie jak skupienie na jakości, szybkości i precyzji, ale także hołdowanie takim ideom jak: uczciwa rywalizacja w sportowym duchu, czy też dążenie do bycia coraz lepszym.

Przypieczętowaniem owocnej współpracy między obiema firmami jest  specjalna nagroda DHL Fastest Lap Award. Jest to tytuł  nadawany kierowcy, który zaliczył największą liczbę najszybszych okrążeń w danym sezonie Mistrzostw Świata Formuły 1®. Nagroda DHL Fastest Lap Award w 2012 roku trafiła do Sebastiana Vettela ze stajni Red Bull Racing, który zdobył równocześnie trzeci w karierze tytuł mistrza świata, zostając tym samym najmłodszym trzykrotnym mistrzem świata F1.

- Logistyka i wyścigi Formuły 1® - te pozornie odległe dziedziny - mają wiele wspólnego. Specyfika pracy w branży TSL wymaga dużej elastyczności ze względu na zmienne warunki oraz szybkie działanie, często pod dużą presją czasu.  Można w przenośni powiedzieć, że DHL dorównuje szybkością, precyzją i pracą zespołową Formule 1®, pracuje jak dobrze naoliwiony Team F1® dostarczając najszybszy i najbardziej efektywny serwis logistyczny w biznesie. Podążając za tą analogią, gdy tylko samochody miną metę, logistyczny wyścig zaczyna się od nowa - mówi Krzysztof Bielica dyrektor zarządzający DHL Global Forwarding Polska.

DHL świadczy na mistrzostwach świata Formuły 1® pełne spektrum usług logistycznych, od ekspresowych przesyłek kurierskich, przez fracht lotniczy i morski po pośrednictwo w odprawie celnej. Zapewnia także specjalistyczną obsługę na torach wyścigowych.
DHL jako oficjalny partner logistyczny Formuły 1® w 2012 roku zrealizował kompleksowy transport do 19 miejsc na 5 kontynentach, gdzie odbywają się wyścigi F1®. Przewoził zarówno same bolidy, jak i paliwo, opony, silniki i inne części zamienne, narzędzia oraz dodatkowe materiały typu: sprzęt RTV, osprzęt komputerowy i telewizyjny umożliwiający realizację transmisji telewizyjnych, laptopy, czy też blisko sto zestawów radiowych. Transportowane było również całe wyposażenie strefy VIP, w tym namioty. Firma pracowała dla większości zespołów F1®. Średnio na każdy wyścig przewiezionych zostało 300 ton materiałów i sprzętu, a tylko drogą powietrzną transportowano 20 tysięcy poszczególnych elementów.

(źr. GHL GF)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.