Uruchomiona rok temu usługa TNT - dostaw nocnych pozwala skrócić czas dostarczania części dla techników, zapewnić lepszą kontrolę statusu przesyłek i poprawić skuteczność biznesu.
Dziś ekspresowy serwis nocny TNT to najbardziej kompleksowa oferta w segmencie dostaw nocnych w Polsce. Doręczenia realizowane są między godz. 1.00 w nocy a 7.00 rano na terenie całego kraju. Dostawy nie wymagają osobistej obecności odbiorcy – realizowane są za pośrednictwem specjalnych wrzutni i śluz.
TNT stworzyło dla tej usługi odrębną infrastrukturę. Jej sercem jest centrum przeładunkowe w Łodzi, natomiast oddziały zostały rozlokowane tak, by zagwarantować dotarcie do każdego miejsca w kraju w ciągu 6 godzin. Stworzono siatkę dedykowanych połączeń drogowych, obsługiwanych przez wahadłowo kursujące ciężarówki. Przygotowano specjalną infrastrukturę teleinformatyczną, oferując klientom indywidualny system obsługi i wymiany danych z TNT.
Zanim wprowadzono usługę nocną, klient mógł zamawiać potrzebne mu części do godziny 12 w południe. Obecnie może to zrobić dwie godziny później i otrzyma konieczne do naprawy podzespoły następnego dnia rano. Wszystkie informacje o zamówieniu, transporcie, czasie dostawy i ewentualnych błędach w dostawie trafiają do systemów informatycznych klienta, co pozwala na całkowitą kontrolę wszystkich procesów logistycznych.
(źr. TNT)