Dodaj ogłoszenie o pracy


GLS wdraża nową usługę - ShopReturn-Service

Operator logistyczny General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) wdraża nową usługę dedykowaną odbiorcom prywatnym, którym umożliwi w prosty i bezpłatny zwrot towarów. Nadawca ma przy tym do dyspozycji kilka opcji zarządzania swoimi zwrotami.

Elementem wysyłki w wielu przypadkach są również zwroty – to właśnie osoby prywatne często zamawiają w Internecie kilka artykułów do wyboru. Jeśli nadawca korzysta z usługi ShopReturn-Service, odbiorcy jego paczek mogą za pośrednictwem jednego z ponad 700 punktów ParcelShop w całym kraju bezpłatnie i w wygodny sposób odesłać przesyłkę dostarczoną wcześniej przez GLS. W tym celu nadawca może dołączyć etykietę zwrotną już do paczki wysyłanej do odbiorcy lub też na wniosek odbiorcy wysłać mu etykietę drogą mailową w postaci dokumentu PDF do samodzielnego wydruku. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, Nadawca może podać adres magazynu zewnętrznego lub innej swojej lokalizacji jako adres zwrotny przesyłki. GLS pobierze opłatę za usługę jedynie wtedy, gdy przesyłka faktycznie została zwrócona.

Z powrotem za pośrednictwem punktów ParcelShop
- Dzięki usłudze ShopReturn-Service GLS Poland oferuje wygodne rozwiązanie w celu zarządzania zwrotami w obszarze B2C - mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. - Nadawca nie musi organizować odbioru towaru –  jego klient może oddać przesyłkę zwrotną w wybranym punkcie ParcelShop, w dogodnym dla siebie czasie.

Punkty ParcelShop GLS znajdują się we wszystkich oddziałach GLS oraz w mniejszych punktach handlowych i usługowych, jak np.: punkty kserograficzne, księgarnie czy stacje benzynowe. Ich sieć jest nieustannie rozbudowywana. Najbliższy punkt ParcelShop można znaleźć poprzez wyszukiwarkę na stronie internetowej GLS. W punktach ParcelShop można nie tylko dokonać zwrotu, ale również nadać własne przesyłki. Już od dwóch lat punkty te służą także jako alternatywne adresy dostawy w sytuacji, kiedy prywatnego odbiorcy nie ma w domu w momencie doręczania paczki.

(źr. GLS Poland)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.