
Zamawianie transportu w ramach Daily Pallet odbywa się za pośrednictwem prostego w obsłudze serwisu online, a usługa jest dedykowana dla przesyłek paletowych od 35 kg do 3,5 tony. Usługa ta jest rezultatem szczegółowych badań konsumenckich, przeprowadzonych przez DSV w grupie przeszło 1,3 tys. klientów w 21 krajach europejskich. Nowy serwis był testowany i udoskonalany przez ostatnich 18 miesięcy tak, aby w momencie oficjalnej premiery zaoferować klientom DSV codzienne odbiory, wysyłki i terminowe dostawy przesyłek w całej Europie.
- Codzienny transport drobnicowy ze wszystkich i do wszystkich krajów w Europie w ramach obsługi jednego operatora logistycznego jest naturalną konsekwencją rozwoju rynku oraz rosnących potrzeb klientów, w zakresie zwiększania częstotliwości i skracania czasu transportu. Niewielu operatorów logistycznych posiada obecnie takie pokrycie transportowe w ramach własnych struktur w Europie. Szeroka dostępność oraz duże wolumenty są kluczem do sukcesu naszego codziennego serwisu drobnicowego – mówi Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road.
Projekt sieci drobnicowej, opiera się na koncepcji centralnego hubu w Schwieberdingen, niedaleko Stuttgartu, który stanowi centrum europejskiej sieci DSV. Wszystkie kraje w europejskiej sieci DSV będą nadal realizować bezpośrednie połączenia pomiędzy sobą, zazwyczaj w częstotliwości dwóch tygodniowo, ale dzięki wdrożeniu nowego codziennego serwisu drobnicowego klienci nie będą musieli czekać nawet dzień dłużej niż potrzebują na realizację swojej dostawy.
(źr. DSV Road)