
W "Kobietach w logistyce" zapytaliśmy kilka firm logistycznych - jakie jest zainteresowanie pracą w logistyce kobiet. Czy na ogłoszenia o pracę odpowiada więcej kobiet czy mężczyzn?
W rozmowie z Arkadiuszem Filipowskim dyrektorem handlowym Pekaes SA, odpowiadamy na pytanie - czy faktycznie, według powszechnej opinii, szczególnie w obecnej rzeczywistości gospodarczej, to cena usługi odgrywa najistotniejszą rolę? Co jest kluczem do sukcesu. Co klienci doceniają dzisiaj najbardziej? Szczególna uwagę zwracamy na dwa ostatnie materiały, pierwszy jak zbudować skuteczną strategię działań employer brandingowych?
Julita Dąbrowska krok po kroku podaje przepis na to, jak zadbać o wizerunek pracodawcy - czyli jak zbudować strategię employer brandingową.
Dorota Strzelec ze StaffPoland omówiła najistotniejsze uwarunkowania porozumienia PIP-GIODO - treść tego porozumienia ma ogromne znaczenie dla firm działających w segmencie B2B, gdzie jedynymi przetwarzanymi danymi osobowymi osób fizycznych są dane ich własnych pracowników. GIODO przeważnie dokonywało kontroli przedsiębiorstw po otrzymaniu sygnału o możliwym naruszeniu przepisów prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych, a teraz kontrole może przeprowadzać PIP podczas kontroli pracodawców. Jak się przygotować do takiej kontroli?
O tym wszystkim w dzisiejszym wydaniu!
Pobierz teraz Przegląd Tygodniowy Pracujwlogistyce.pdf nr 06 (44)
Jeśli chcesz otrzymywać kolejne wydania, zapisz się do Newslettra, subskrypcja jest bezpłatna!