Dodaj ogłoszenie o pracy


Spedimex z nowym logiem

 

 

W 20 rocznicę obecności na rynku logistycznym, spółka logistyczna Spedimex odświeża markę, wprowadzając nowy logotyp, któremu towarzyszy hasło JUST LOGISTICS. Unowocześnienie wizerunku jest efektem dynamicznych zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnim czasie i elementem procesu, którego celem jest zbudowanie silnej marki na rynku TSL.
 
W przeciągu ostatnich lat Spedimex systematycznie rósł, stając się marką coraz bardziej znaną zarówno wśród klientów jak i w środowisku branżowym. Rozbudowa sieci dystrybucji, uruchomienie nowych oddziałów, wzmocnienie kompetencji w zakresie transportu całopojazdowego to część najbardziej widocznych usprawnień, jakie zaszły w spółce. Zmiana strategii biznesowej, polegająca na rozszerzeniu działalności i wprowadzeniu nowej oferty dla klientów, znalazła odzwierciedlenie w unowocześnionym logotypie marki.
- Odświeżenie identyfikacji ma podkreślić te przemiany oraz pomóc w realizacji ambitnych celów firmy. A równolegle ma budować jej spójny wizerunek wraz z otwieraniem kolejnych oddziałów na terenie kraju – mówi o nowym logo Tomasz Pyka, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu.
 
Typografię logotypu cechuje prostota i przejrzystość. Nowoczesny krój czcionki podkreśla otwartość, łatwość kontaktu oraz nieszablonowość stosowanych rozwiązań. Zachowane zostały dotychczasowa symbolika i kolorystyka, które korelują z doświadczeniem i najlepszymi praktykami marki na rynku.
- Poszukiwaliśmy kompromisu, który pozwoli nawiązać do tradycji i dotychczasowego, uplasowanego już logotypu, a jednocześnie odświeży i unowocześni nasz wizerunek wspierając realizację nowej strategii – tłumaczy Tomasz Pyka. – Zmodernizowany znak wzbogacony został o hasło JUST LOGISTICS, w sposób jednoznaczny komunikujące co jest domeną działalności firmy.
- Metamorfozę przeszedł również symbol graficzny, towarzyszący nazwie Spedimex. Zyskał smuklejszy kształt i bardziej atrakcyjny wygląd. Odzwierciedla elastyczność, zwinność, patrzenie w przyszłość czyli te wszystkie cechy, które reprezentuje dziś marka Spedimex – dodaje Tomasz Pyka - zarazem nadaje mu pożądaną dynamikę.
 
Spółka w ciągu najbliższych dwóch lat zamierza zbudować potencjał do realizacji projektów o dużej skali złożoności oraz zwiększyć udziały w najszybciej rosnących obszarach rynku logistycznego. Nowy logotyp, który ma wesprzeć firmę w realizacji celów biznesowych, już pojawił się w oficjalnych materiałach. W dalszym etapie będzie sukcesywnie dystrybuowany na wszystkich wykorzystywanych nośnikach.
 
Spedimex Sp. z o.o. to polski operator logistyczny, specjalizujący się w obsłudze sieci handlowych, branży tekstylnej, obuwniczej, dom i ogród, artykułów sportowych oraz FMCG. Oferuje kompleksowe projekty magazynowo - dystrybucyjne. Na terenie kraju Spedimex dysponuje siecią terminali przeładunkowych zlokalizowanych w strategicznych regionach Polski oraz zarządza ponad 170 tys. m² powierzchni magazynowej. W oparciu o transport drogowy, oferuje optymalne kosztowo usługi dystrybucyjne na terenie kraju i Europy.
(źr. Spedimex)
 
Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.