Dodaj ogłoszenie o pracy


Express Inter Auto dołączył do swojej 125-pojazdowej floty, 20 nowych Renault Magnum

 

Na początku stycznia siedlecka firma Express Inter Auto odebrała w serwisie Renault Trucks 20 nowych ciągników Renault Magnum 480 DXi. To pierwsze pojazdy francuskiej marki w liczącej  125 sztuk flocie przewoźnika. Nowe ciągniki będą pracować w transporcie międzynarodowym, współpracując z naczepami kurtynowymi.


Wszystkie te ciągniki mają jednakową kompletację – pod ich kabinami pracują znane z doskonałych osiągów i niewielkiego zużycia paliwa 13-litrowe silniki DXi o mocy 480 KM. Ponieważ samochody podlaskiego przewoźnika wożą często ładunki z zachodu Europy bezpośrednio do naszych wschodnich sąsiadów, zostały też wyposażone w zbiorniki paliwa o maksymalnej pojemności. Mieści się w nich 1455 litrów oleju napędowego. Przekonującymi argumentami o zakupie Magnum okazały się niskie zużycie paliwa, doskonałe wyposażenie pojazdów oraz gęsta sieć serwisowa Renault Trucks.


- To bardzo nowoczesne pojazdy i liczę na to, że będą jeździły ekonomicznie. Jeśli się sprawdzą to może nasz tabor zasilą kolejne pojazdy Renault. Spodobała mi się zarówno oferta, jak i sposób podejścia do naszych potrzeb przez Renault Trucks Polska - mówi właściciel Express Inter Auto. - Nasze samochody jeżdżą po całej Europie, często także za naszą wschodnią granicę. Kursy są długie, więc kierowcy spędzają w samochodach dużo czasu. Powinni więc mieć zapewnione jak najlepsze warunki pracy. To pomaga nie tylko w zapewnieniu bezpieczeństwa ładunków, ale także w uzyskiwaniu niskiego zużycia paliwa. Chcąc ten parametr zracjonalizować zdecydowaliśmy się na samochody ze zautomatyzowanymi skrzyniami biegów. Chcemy też w najbliższych dniach przeprowadzić dla kierowców szkolenie ekonomicznej jazdy Optifuel Training oferowane przez RTP - mówi Leszek Pieńkowski właściciel firmy Express Inter Auto.


Wprowadzone trzy lata temu wysokie kabiny Magnum zapewnia najwyższy komfort zarówno podczas pracy, jak i wypoczynku. Zautomatyzowana skrzynia biegów Optidriver+ dba o łagodne i płynne przekazywanie na koła mocy 480-konnego silnika, przy jednocześnie niskim zużyciu paliwa. Nowoczesna, nie przeładowana przełącznikami deska rozdzielcza przekazuje czytelnie najważniejsze informacje. Co do wygody życia, jeden z kierowców tak ocenił komfort kabiny: To przecież Magnum! - Tu można sobie nawet pochodzić i rozprostować kości. Kabiny w samochodach Express Inter Auto są w pełni wyposażone. Znalazły się w nich nie tylko nowoczesne tachografy, klimatyzacje i lodówki, ale także uprzyjemniające życie wysokiej jakości radioodtwarzacze z odczytem formatu MP3 i odpowiednimi systemem nagłośnienia.


Express Inter Auto od 1993 roku zajmuje się międzynarodowym transportem towarów. Od 18 lat jest członkiem Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych  (ZMPD). Zatrudnia ok. 200 osób, w tym 170 kierowców. W swoim taborze ma obecnie 125 zestawów – większość to ciągniki z naczepami chłodniczymi. Są w nim także naczepy plandekowe (100 m sześc.) i zestawy przestrzenne (120 m sześc.). Wszystkie pojazdy firmy wyposażone są w łączność GSM i monitoring GPS. Większość z zestawów to pojazdy chłodnicze, zaopatrzone także w urządzenia do kontroli i rejestracji temperatury podczas transportu. Firma prowadzi też warsztat i myjnię TIR oraz sprzedaje części zamienne do agregatów chłodniczych.


(źr. opr. za inf. Renault Trucks Polska)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.