Spółka M&M air sea cargo S.A została wyróżniona nagrodą „Quality International Service usługi najwyżej jakości“ - w kategorii lotnicze usługi spedycyjne. W ramach programu Najwyższa Jakość QI 2012, realizowanego pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polskiego Forum ISO 9000 - Kapituła programu już po raz IV przyznała nagrody jakości działającym na terytorium Polski instytucjom, producentom i usługodawcom, którzy wdrożyli czytelną politykę jakości.
Spółka M&M air sea cargo S.A należąca do szwajcarskiej Grupy M&M wdrożyła System Zarządzania Jakością przeszło 10 lat temu i nieustannie dba o zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług, dobór wykwalifikowanej kadry i podnoszenie kompetencji. Ze szczególną starannością i dbałością realizuje zlecenia swoich Klientów. Na początku tego roku M&M International Holding AG rozpoczął proces wdrażania Systemu Zarządzania Jakością we wszystkich spółkach tworzących Grupę M&M na świecie. W kwietniu firma przeszła pomyślnie audyt zewnętrzny i jednocześnie uzyskała Multicertyfikat 9001:2008. Polska spółka M&M air sea cargo S.A, również uczestniczyła w projekcie i tym samym uzyskała multicertyfikat. Jest to prawdopodobnie jedyna spółka w branży TSL w Polsce, która posiada tego typu certyfikat.
Przyznane M&M air sea cargo S.A wyróżnienie „Quality International Service usługi najwyżej jakości“ za lotnicze usługi spedycyjne ma szczególne znaczenie. Otóż w maju 2012 r. minęło 20 lat od kiedy Holding Militzer & Münch Internationale - globalny dostawca usług spedycyjno - logistycznych, oferuje usługi spedycji lotniczej w Polsce.
W czasie tych dwudziestu lat, usługi spedycji lotniczej M&M w Polsce rozwijały się bardzo dynamicznie. Firma uzyskała status Agenta Cargo IATA, otworzyła oddziały w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, a mając już ugruntowaną pozycję na rynku spedycji lotniczej, rozpoczęła także działalność w zakresie spedycji morskiej. M&M air sea cargo S.A jest obecnie przedstawicielem 20 międzynarodowych linii lotniczych i jest w stanie dostarczyć przesyłkę do każdego miejsca na świecie. Również w zakresie pozostałych usług świadczonych przez Spółkę – spedycji morskiej i usług Agencji Celnej - zespół M&M air sea cargo dokłada najwyższych starań aby serwis spełniał standardy najwyższej jakości i zaspokajał potrzeby Klientów.
Nagrodę "Quality International Service usługi najwyżej jakości" odebrała Dominika Turowska Pełnomocnik ds. Kontroli Jakości M&M air sea cargo S.A., podczas Gali Quality International 2012, która odbyła się 28 września br. w Poznaniu.
- Na co dzień potwierdzeniem najwyższej jakości świadczonych przez nas usług jest zadowolenie naszych klientów. Jesteśmy dumni, ze Kapituła Programu Najwyższa Jakość QI 2012 doceniła nasze starania przyznając nam wyróżnienie w kategorii Quality International Service usługi najwyżej jakości“. Z pewnością nagroda ta będzie dla całego zespołu motywacją do dalszego, ciągłego doskonalenia serwisu naszych usług - powiedziała Dominika Turowska.
(źr. M&M air sea cargo S.A.)