O kolejne 984 placówki pocztowe, Poczta Polska zwiększyła liczbę punktów wydających e-przesyłkę. Obecnie już w 2532 punktach Poczty w całej Polsce można odebrać przesyłkę po otrzymaniu wiadomości SMS lub e-mail.
E-przesyłka to wygodny sposób na odbiór przesyłki przez Klientów, którzy sami decydują gdzie i kiedy to zrobią. Mogą tego dokonać w dowolnie wybranej placówce Poczty Polskiej z sieci placówek wydających, np. w pobliżu miejsca pracy. Z usługi najczęściej korzystają klienci sklepów internetowych, osoby prowadzące sprzedaż internetową, a także osoby o nienormowanym czasie pracy.
To jedna z najtańszych opcji dostawy. E-przesyłka w najniższej kategorii wagowej kosztuje zaledwie 7 zł. Usługa ta jest także jedną z opcji dostawy w serwisie Allegro w ramach tzw. odbioru w punkcie. Poczta Polska dostarcza e-przesyłkę do placówki pocztowej dowolnie wybranej przez nadawcę (spośród placówek wytypowanych) do trzech dni po dniu nadania. Informację o tym, że przesyłka oczekuje na odbiór, adresat otrzymuje poprzez e-mail lub SMS, a przesyłkę może odebrać w dogodnym dla siebie czasie w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia.
(źr. Poczta Polska)