Firma DHL Express (Poland) została uhonorowana Bursztynową Statuetkę w XIII edycji konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Wyróżnienie zostało przyznane, m.in. za działania w obszarze „inwestowania w rozwój pracowników”.
W 2011 pracownicy DHL Express uczestniczyli w 1769 kursach e-learningowych, 19 autorskich szkoleniach wewnętrznych (ich program został opracowany na podstawie potrzeb zgłoszonych w trakcie ocen pracowniczych) oraz 6 programach rozwojowych (m.in. Development Center dla kadry kierowniczej w Contact Center, Indywidualne Plany Rozwojowe dla Pracowników i Menedżerów - Talenty, coaching). Ponad 5 tys. pracowników i kurierów wzięło udział w pierwszym etapie specjalistycznego szkolenia „Certyfikowani Specjaliści DHL” (CIS), będącego częścią globalnego programu szkoleniowego. Zaprojektowany pod kątem potrzeb firmy program pomaga w podnoszeniu specjalistycznej wiedzy zgodnie z obowiązującymi wysokimi standardami obsługi klientów. Szkolenie prowadzone jest przez trenerów wewnętrznych – pracowników firmy.
Bursztynowa Statuetka za „inwestowanie w rozwój pracowników” to już kolejne wyróżnienie przyznane DHL Express w Konkursie „Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi”. W 2008 roku w Konkursie firma otrzymała Bursztynową Statuetkę za szkolenia i rozwój pracowników, w 2009 za kształtowanie kultury organizacyjnej, w 2010 za partycypację w zarządzaniu. W 2011 roku firma otrzymała Złotą Statuetkę i tytuł Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2011.
Konkurs Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowany jest przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPISS). Od pierwszej edycji jest wspierany przez prezesa Narodowego Banku Polskiego. Jego celem jest propagowanie wiedzy i doświadczeń w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi poprzez wyróżnianie firm odnoszących sukcesy w tej dziedzinie. W tym roku Kapituła Konkursu, pod przewodnictwem prof. dr hab. Stanisławy Borkowskiej, wyróżniła i uhonorowała 14 firm i instytucji. Nagrody wręczono 19 czerwca podczas uroczystej gali w Warszawie.
(źr. DHL Express Poland)