Dodaj ogłoszenie o pracy


Certyfikowany Ekspert DHL = wyższe kompetencje pracowników

W ubiegły piątek polski oddział DHL Express poinformował o największej globalnej kampanii reklamowej firmy. Hasłem kampanii jest "International Specialist Campaign", co ma podkreślić rolę firmy jako eksperta na skalę światową, dbającego o wysoki poziom obsługi klienta. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych kompetencji pracowników.

 

Firma już od roku przygotowywała się do przeprowadzenia tej kampanii, wdrażając zmiany w firmie poprzez inwestycje w infrastrukturę, pracowników oraz markę. Jedną z kluczowych inicjatyw jest tzw. refreshment pracowników, czyli specjalne szkolenia które potwierdzą kwalifikacje ponad 100 tys. pracowników jako "Certyfikowanych Ekspertów DHL" (Certified International Specialist). W Polsce od października 2010r. do końca września br. ponad 5 tys. pracowników i kurierów bierze udział w warsztatach CSI. W kampanii wielokrotnie powtarzany będzie motyw silnej pozycji lidera firmy w branży ekspresowej, utrzymywanej dzięki pracownikom jako Certyfikowanych Ekspertów DHL od przesyłek ekspresowych. Szkolenia, które przechodzą wszyscy pracownicy firmy i akredytację pomaga w podnoszeniu specjalistycznej wiedzy, co ma przełożenie na współpracę z klientami.

 

- Rozumiemy, że to dzięki ludziom, którzy dla nas pracują jesteśmy firmą numer jeden na świecie w branży ekspresowej. Zobowiązujemy się do inwestowania w naszych pracowników, tak aby zapewnić przewagę konkurencyjną, umożliwiającą dalsze sukcesy na globalnym rynku. - powiedział Ken Allen CEO DHL Express.

 

Firma obecnie zatrudnia ponad 100 tys. pracowników na całym świecie, którzy świadczą usługi dla 2,5 mln klientów. Globalna sieć obejmuje 4 tys. biur, terminali i sortowni, 250 samolotów, 32 tys. samochodów. W 2010r. DHL Express przetransportował 439 mln przesyłek. W Polsce firma przewiozła w ubiegłym roku 25,2 mln przesyłek (dysponuje 41 terminalami, 6 sortowniami lotniczymi, posiada 3 samoloty i 2300 tras kurierskich). W tym roku już po pierwszym półroczu polski oddział osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie dwucyfrowym. Głównym hasłem podkreślającym działalność polskiego oddziału jest: "firma obsługująca klientów".

Kampania objęła swoim zasięgiem 42 kraje, w tym 13 krajów Europy łącznie z Polską. Przesłaniem jest pokazanie siły marki, która codziennie pomaga firmom osiągać nowe cele.

(źr. DHL Express)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.