Pracujwlogistyce.pl zaprasza do udziału w szkoleniach sprzedażowych w formie warsztatów, które zostały opracowane pod kątem działalności branży TSL.
Warsztaty sprzedażowe dla logistyków
Unikalne warsztaty sprzedażowe adresowane są do osób zajmujących się sprzedażą usług logistycznych. Podczas szkolenia dowiesz się jak przełamać schematy i poznasz techniki skutecznej sprzedaży! To również okazja do wymiany doświadczeń z kolegami z branży. Szkolenie jest adresowane do osób z doświadczeniem w sprzedaży usług logistycznych – specjalistów ds. handlowych, key account managerów, business development managerów.
Warsztaty są nastawione na rewizję schematów sprzedażowych i zwiększenie skuteczności w sprzedaży. Szkolenie zostało przygotowane specjalnie dla branży logistycznej, z uwzględnieniem dużej konkurencyjności rynku i walki cenowej o klienta.
Szczegóły programu i możliwości udziału na stronie…
Warsztaty sprzedażowe dla spedytorów
To również unikalne na rynku szkoleniowym warsztaty ze sprzedaży usług i obsługi klienta w formie warsztatów adresowane do spedytorów, umożliwiające poznanie technik budowania relacji i sprzedaży w obsłudze klienta, a także dające niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń z kolegami z branży! Szkolenie jest adresowane do osób, które są odpowiedzialne za telefoniczną sprzedaż usług i rozwijanie współpracy z klientami.
Warsztaty są nastawione na rozwijanie kompetencji budowania relacji oraz wypracowanie skutecznych metod pozyskiwania klienta telefonicznie.
Szczegóły programu i możliwości udziału na stronie…
Trenerka prowadząca powyższe szkolenie jest praktykiem, na co dzień pracującym z handlowcami i menedżerami. Współpracuje z Pracujwlogistyce.pl od 2012 roku, przeprowadziła wiele szkoleń otwartych i zamkniętych, dedykowanych zespołom spedytorów i handlowców. Przez kilka lat zarządzała zespołem trenerów w renomowanym wydawnictwie branżowym. Prowadzi szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, obsługa klienta, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, przywództwo, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedzę psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-to letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!