Dodaj ogłoszenie o pracy


Akademia Profesjonalnej Sprzedaży w Spedycji

(18 - 19 maja 2016 r.)

Specjalistyczne szkolenie ze sprzedaży usług i obsługi klienta w formie warsztatów adresowane do spedytorów, umożliwiające poznanie technik budowania relacji i rozwój sprzedaży w obsłudze klienta, a także dające niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń z kolegami z branży!

Szkolenie jest adresowane do osób, które są odpowiedzialne zarówno za sprzedaż usług spedycyjnych i transportowych, jak i rozwijanie współpracy z klientami. Warsztaty są nastawione na rozwijanie kompetencji budowania relacji oraz wypracowanie skutecznych metod pozyskiwania klienta bezpośrednio oraz telefonicznie.

Program szkolenia obejmuje m.in. zagadnienia:

Komunikacja (autodiagnoza) - jak indywidualne preferencje wpływają na komunikację z klientami?
Trenowanie postawy proaktywnej- umiejętna obsługa jako klucz do serca i portfela klienta;
Trójkąt satysfakcji potrzeb klientów oraz trening umiejętnego kreowania potrzeb klientów;
Budowanie własnego harmonogramu obsługi klienta i dosprzedaży;
Technika OPERA – diagnoza i kreowanie potrzeb klienta, prezentacja oferty w oparciu o stworzone zapotrzebowanie;
Obejście obiekcji i zastrzeżeń, technika „kontraktowania” – narzędzia ułatwiające negocjacje;
Trening negocjacji – jakie cechy przekuć na atuty i wykorzystać w budowaniu argumentacji;  
Radzenie sobie z trudnymi klientami – typologia klientów, case „trudny klient” jak wykorzystać znajomość typologii klientów w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami;
Sesja peer to peer – wymiana dobrych praktyk oraz inspiracji między uczestnikami.

Po szkoleniu uczestnicy:
• będą efektywniej wykorzystywać relacje zbudowane z klientem
• będą budować lepsze argumenty sprzedażowe
• będą łatwiej obchodzić zastrzeżenia klientów

Warsztaty dają także możliwość dyskusji, wypracowania indywidualnych rozwiązań i poznania swoich słabych i mocnych stron.

Trenerka prowadząca szkolenie - na co dzień pracuje z handlowcami i menedżerami sprzedaży. Posiada kilkuletnie doświadczenie w szkoleniach sprzedażowych dla branży TSL. Zajmuje się rozwojem trenerów oraz zasobów sprzedażowych dla różnych kanałów sprzedaży. Jest współautorem różnych podręczników sprzedażowo – szkoleniowych, napisanych na potrzeby wewnętrzne jednej z dużych firm. Prowadzi także szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedze psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.

Termin:  18-19 maj 2016
Miejsce: okolice Warszawy

Cena za 2-dniowy warsztat: 1190  PLN + VAT,
zawiera 2 dni szkolenia w formie warsztatów po 8 godzin/dzień, materiały, lunch, przerwy kawowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia. Cena nie zawiera noclegu, jednakże istnieje możliwość rezerwacji noclegu w ośrodku, w którym będzie odbywać się szkolenie (szczegółowe informacje u organizatora).

Szkolenie odbędzie się w przypadku odpowiedniej liczby uczestników. Zgłoszenia należy przesyłać do 10 maja 2016 r. na adres e-mail: szkolenia@pracujwlogistyce.p

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Istnieje również możliwość organizacji szkolenia zamkniętego dla jednego przedsiębiorstwa. W sprawie szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 535 447 544.

ZAPRASZAMY!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.