11 października 2012 roku w Warszawie odbędzie się 2. Forum Employer Branding. Tym razem uczestnicy spotkania będą dyskutować na temat budowania wizerunku pracodawców w trudnych czasach. Wśród prelegentów są dyrektorzy HR i PR znanych i cenionych firm sektora rolno-spożywczego, budowlanego i logistycznego, radca prawny z prestiżowej kancelarii prawnej oraz przedstawiciele firm doradczych.
Spotkanie będzie składało się z trzech części – dwóch bloków tematycznych oraz debaty panelowej. W pierwszej porannej części zostaną omówione wyniki raportów przygotowanych przez firmy: Akademia Kalitero, Brand24 i Press-Service na temat postrzegania pracodawców w Polsce, szczególnie tych którzy zwalniają swoich pracowników. W drugiej części uczestnicy wysłuchają prelekcji przygotowanej przez dyrektorów HR i PR/CSR takich firma jak: ET Logistik, Grupa Żywiec, Skanska, oraz serwisu architekcikariery.pl. Goście opowiedzą jakie działania wdrażane są w ich firmach, by budować organizację otwartą, a także jakie kroki podjęli, aby rozwiązać kryzys w organizacji i jak oceniają efekty wprowadzonych zmian. Przedstawiciel wiodącej kancelarii prawnej Raczkowski i Wspólnicy wyjaśni nam jakie rozwiązania prawne mogą być stosowane w firmach, gdy te zadecydują o zwolnieniach grupowych.
Uczestnicy Forum dowiedzą się jak każdego dnia być odpowiedzialnym pracodawcą, lepiej zarządzać pracownikami, prowadzić prawdziwie efektywną i otwartą komunikację wewnętrzną w trudnych czasach dla organizacji, często w okresie nieuniknionych redukcji zatrudnienia czy też zmian kultury organizacyjnej. Otrzymają wskazówki jak stosować konstruktywną informację zwrotną, która pozwoli zapewnić pracownikom poczucie bezpieczeństwa i odpowiedzialności i przełożony się bezpośrednio na motywację i efektywność wykonywanej pracy.
Tematy, które poruszymy w trakcie Forum:
Jak rozwiązywać konflikty w firmie
Jak zmieniać kulturę organizacyjną
Jak przekazywać negatywne informacje zwrotne innym, także swoim przełożonym
Jak budować prawdziwy dialog pracowników z kadrą zarządzającą
Jak przygotować się na wypadek zwolnień grupowych w firmie
Jak budować przewagę konkurencyjną pracodawców w trakcie kryzysu
Kto powinien uczestniczyć w Forum:
Dyrektorzy HR
Dyrektorzy działów PR odpowiedzialni za komunikację wewnętrzną
Pracownicy, którzy opracowują i realizują programy dotyczące zarządzania zmianą
Konsultanci, którzy biorą udział w tworzeniu programów employer brandingowych
Ważnym elementem Forum będzie debata prowadzona przez dziennikarza prasy branżowej, w której wezmą udział wszyscy uczestnicy spotkania. Będzie to okazja nie tylko do wymiany opinii, ale również do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Partnerami Forum są: Architekcikariery.pl; Brand24.pl; portal Pracujwlogistyce.pl, magazyn Rekruter, miesięcznik Personel+, miesięcznik Strategie Biznesu, instytut Press-Service oraz kancelaria Raczkowski i Wspólnicy.
Informacje są publikowane na bieżąco na stronie www.forumemployerbranding.pl
Informacje dodatkowe:
Julita Dąbrowska, Kalitero PR
Tel. 501.597.504.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.