Konto pracodawcy


PCC Intermodal przejmuje zarządzanie nad terminalem we Frakfurcie

Spółka PCC Intermodal S.A., przejęła zarządzanie Terminalem we Frankfurcie nad Odrą. Firma podpisała dziś umowę na zarządzanie terminalem przeładunkowym na granicy polsko-niemieckiej. Umowa uprawnia spółkę do prowadzenia działalności na tym obiekcie  przez kolejne 20 lat.

 

PCC we Frankfurcie nad Odrą operuje już od 2008 roku. Zawsze był tam ważnym intermodalnym partnerem, który  konsekwentnie powiększa zakres świadczonych usług i ilości przewożonych ładunków kontenerowych, z zachodnich portów do polskich terminali lądowych. Wejście PCC Intermodal na terminal we Frankfurcie jako jego operator, pozwoli na racjonalizację kosztów przeładunków na tym obiekcie, co pozytywnie przełoży się na osiągane wyniki finansowe.  Terminal we Frankfurcie będzie funkcjonował w sieci regularnych połączeń kontenerowych spółki jako hub, umożliwiający konsolidowanie ładunków, które podróżują z portów europejskich oraz rejonu Zagłębia Ruhry, Berlina na Dolny, Górny Śląsk, czy przez centralną Polskę do polskich portów i Moskwy.

Obecnie spółka prowadzi działalność na czterech lądowych terminalach przeładunkowych, zlokalizowanych w: Kutnie, Frankfurcie nad Odrą, Brzegu Dolnym i Gliwicach. Firma planuje dodatkowo budowę dwóch obiektów na wschodniej ścianie Polski jak również suchego portu na Pomorzu. Najbliższe inwestycje zapowiadane przez Zarząd PCC Intermodal S.A. to:
- rozbudowa hubu dla rejonu centralnej Polski w Kutnie
- rozbudowa terminala w Gliwicach
- rozbudowa i modernizacja obiektu w Brzegu Dolnym
- rozszerzenie parku maszynowego obiektów w Gliwicach i Frankfurcie nad Odrą

 

Przejęcie Terminalu we Frankfurcie nad Odrą to kolejny krok spółki w stronę realizacji strategii rozwoju spójnej, regularnej sieci połączeń kolejowych między najważniejszymi portami morskimi i głównymi regionami gospodarczymi Europy. Operator rozwija połączenia intermodalne w oparciu o nowoczesną, w pełni funkcjonalną infrastrukturę terminalową, zlokalizowaną na styku głównych szlaków komunikacyjnych, linii kolejowych, dróg krajowych i autostrad. Firma optymalizuje łańcuch dostaw, łącząc atuty transportu kolejowego i drogowego.

(źr. PCC Intermodal SA)

 

Zobacz także:
kobiety w logistyce
8. Forum Kobiet w Logistyce już 20 maja!
Women in Work Index 2019 – Polska na 8. miejscu w rankingu PwC
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Jak sprzedać ofertę pracy dla handlowca?
Koszty wdrożenia cyfrowego tacho
Czwarta zmiana – co wiedzieć powinieneś o cyfrowym tachografie
Uwaga na świąteczne zakazy ruchu dla ciężarówek w UE!
Czym firmy z sektora MŚP motywują swoich pracowników?
Dmuchanie w gwizdek, czyli jak walczyć z oszustwami i korupcją w firmie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Spada liczba upadłości firm
10 lat sukcesu rynku magazynowego we Wrocławiu i co dalej?
HR-owcy w Polsce nie znają pojęcia wellbeing!
Europosłowie przegłosowali tachografy w busach
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
To jest jubileusz – 175 lat JF Hillebrand na rynku logistyki alkoholi i napojów!
Raben zwiększa udziały i wzmacnia pozycję na rynku włoskim
Urządzenia ratownicze z Polski na Tasmanię – ciekawa dostawa Agility Logistics
Grupa Gefco rozwija współpracę z BWI
Ruszyła budowa 7R Park Rzeszów
InPost otwiera kolejną sortownię
Wyniki UPS za pierwszy kwartał 2019
ID Logistics rozszerza współpracę z Volkswagenem
DPD Strefa Paczki w strukturach DPD Polska
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC