Dodaj ogłoszenie o pracy


Fresh Logistics wdraża nową usługę - UltraFresh

Fresh Logistics wprowadza nową usługę tzw. UltraFresh. Nowy serwis jest dedykowanym systemem dostaw do sieci handlowych w obniżonej temperaturze od 0 do 2 st. C. Ze względu na „ultra” krótki termin przydatności do spożycia przewożonych towarów, zarówno dostawy, jak i odbiory realizowane są 7 dni w tygodniu. Wśród przewożonych produktów znajdują się: świeże ryby, drób oraz mięso w opakowaniach typu MAP.

- Dotychczasowa dobra współpraca z Fresh Logistics sprawiła, że zwróciliśmy się z zapytaniem ofertowym dotyczącym całkiem nowego produktu – dystrybucji towarów do sieci handlowych w obniżonej temperaturze od 0 do 2 st. C. Spółka Fresh Logistics podjęła wyzwanie. Zaoferowana usługa UltraFresh zoptymalizowała nasze procesy i koszty. Mam satysfakcję z faktu, iż rozwój naszego rynku staje się motorem dla poszerzania oferty firmy Fresh Logistics – komentuje Sebastian Grabowski prezes zarządu firmy Atlantic, korzystającej z nowej usługi UltraFresh.

Oferowana przez Fresh Logistics usługa, głównie przez proponowany zakres temperaturowy, ma charakter unikalny, co pozycjonuje wspomnianą firmę jako lidera w świadczeniu tego rodzaju serwisu.
- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów dostarczających swoje towary do sieci handlowych. Przed wprowadzeniem wspomnianego rozwiązania konsultowaliśmy je zarówno z producentami, jak i odbiorcami produktów. Serwis świadczymy we wszystkie dni tygodnia, ponieważ duża część spotykanych w lodówkach w sieciach handlowych produktów rybnych, tj. porcjowanych świeżych ryb (np. łosoś, pstrąg), drobiarskich czy też mięsnych, wymaga obniżonej temperatury magazynowania i transportu, oscylującej w okolicach 0 st. C, by zachować właściwości zdrowotne i smakowe wyrobu” – komentuje Grzegorz Romanowski, dyrektor oddziału Fresh Logistics w Straszynie.

- Dzięki usłudze UltraFresh nasza firma stała się konkurencyjna w stosunku do ofert największych rynkowych graczy. W przypadku świeżych produktów sieci wymagają codziennych dostaw. Realizacja małych, jednoasortymentowych wysyłek każdego dnia podnosiła nasze koszty. Bardzo ważny jest również fakt, iż środki, które zarezerwowaliśmy na rozbudowę infrastruktury transportowej, mogę teraz przeznaczyć na podniesienie mocy produkcyjnych – podsumowuje Grzegorz Balcerzyk, Dyrektor Zakładu Fario.
(źr. Fresh Logistics)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.