
Realizacja tak dużego projektu dla CEMTEC musi nastąpić do końca marca 2013. Projekt obejmuje dostawę trzech ciężkich części z CEMTEC w Enns i Linz, a także od dostawców firmy CEMTEC z Niemiec, Indonezji, Australii i Afryki Południowej do odbiorców w Magadan w Rosji.
Zamówienie dotyczy przetransportowania 6,5 tys. metrów sześciennych wyposażenia konstrukcji dla młynów kulowych pochodzących z czterech różnych kontynentów do oddziału firmy w Rosji, całość projektu jest koordynowana przez Kuehne + Nagel w Linz.
Transporty z Austrii, Niemiec oraz Afryki Południowej – dotyczące dwóch najcięższych przesyłek o wadze 98 ton każda – odbywają się statkiem oceanicznym, śródlądowym (z Austrii) i ciężarówką (Niemcy) do Antwerpii w celu konsolidacji ładunku.
Pierwsza z trzech części dostawy była już zrealizowana w grudniu 2012 roku, kolejne w styczniu, a ostatnie części w lutym. Cały projekt musi zostać sfinalizowany najpóźniej do końca marca ze względu na ekstremalne warunki pogodowe na terenie Rosji.
- Nawierzchnia drogi powinna być zmrożona w przeciwnym wypadku transport tak ciężkiego ładunku nie byłby możliwy do Magadan – potwierdził Jurgen Heinrich, manager oddziału w Kuehne + Nagel Upper Austria.
(źr. Kuehne + Nagel)