DHL Express, uruchomił specjalny portal dla klientów MyDHL. Dzięki nowemu rozwiązaniu, obsługa międzynarodowych przesyłek importowych i eksportowych będzie sprawniejsza. Pomoże to klientom szybko i łatwo połączyć się z kontrahentami na całym świecie. Jeden login i szybki dostęp do usług sprawia, że MyDHL jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Użytkownicy uzyskują szybki dostęp do szeregu narzędzi elektronicznych DHL Express, w tym:
DHL WebShipping – wygodne i kompleksowe rozwiązanie online, które pozwala klientom na drukowanie etykiet, zaplanowanie odbiorów przesyłek przez kurierów, tworzenie bazy adresowej, śledzenie losów przesyłek i zarządzanie międzynarodowym procesem obsługi przesyłek. Przynosi korzyści w postaci zmniejszenia „papierkowej roboty” oraz oszczędności czasu i pieniędzy.
DHL ProView – internetowe narzędzie do monitorowania przesyłek międzynarodowych, z funkcją automatycznego powiadamiania emailem lub sms-em o statusie przesyłki w czasie rzeczywistym, odbiorze i doręczeniu oraz przebiegu procesu transportowego.
DHL Import Express Online – aplikacja internetowa pozwalająca klientom na szybkie i bezpieczne przygotowanie i zarządzanie procesem importowym.
Korzystając z MyDHL, klienci mogą m.in. zarządzać bazą danych użytkowników i kontaktów, zakładać nowe konta, przygotować harmonogram odbiorów przesyłek, śledzić losy przesyłek – wszystko w ramach jednej aplikacji. Wcześniej ustalone preferencje i automatyczne aktualizacje sprawiają, że portal pomaga skrócić czas poświęcony na wykonywanie rutynowych obowiązków w trakcie przygotowania przesyłek do transportu. Portal jest dostępny w ramach globalnej platformy DHL.com używanej w ponad 140 krajach na świecie. Stanowi ona źródło pożytecznych informacji, ułatwiających eksporterom i importerom poruszanie się po międzynarodowych przepisach i zagadnieniach celnych.
(źr. DHL Express)