Dodaj ogłoszenie o pracy


DB Schenker usprawnia obsługę klienta dzięki E-zwrotce

Dzięki e-ZWROTCE partnerzy biznesowi DB Schenker mogą szybciej fakturować swoich klientów. Nowe rozwiązanie upraszcza przepływ dokumentów zwrotnych klientów, które stanowią dowód dostarczenia towaru do odbiorcy.

 

Klienci DB Schenker nie muszą już czekać, aż dotrą do nich dokumenty pocztą listową. Dzięki e-zwrotce mają oni dostęp do zeskanowanych dokumentów w systemie operatora do komunikacji on-line z klientami. Dokumenty są widoczne już następnego dnia po dostarczeniu towaru i pisemnym potwierdzeniu przez odbiorcę, że przyjął towar.

Oprócz sprawnej informacji o dostawie ważna jest również możliwość bieżącego dostępu do dokumentów, które klienci mogą w łatwy sposób wyszukać w archiwum elektronicznym. Dzięki dostępowi on-line, można redukować koszty archiwizacji oryginałów dokumentów. Korzystanie z tego rozwiązania zapewnia też najwyższe standardy bezpieczeństwa informacji.

 

Jak działa e-ZWROTKA?
Po pisemnym potwierdzeniu przez odbiorcę dostawy towaru dokument zwrotny wraca do DB Schenker, gdzie jest skanowany i archiwizowany lub odesłany do klienta listem poleconym . W ten sposób klienci już na drugi dzień po dostawie towaru mają podgląd do skanów podpisanych dokumentów i mogą szybko wystawić fakturę swoim odbiorcom. Następnie skany trafiają do elektronicznego archiwum, do którego klient ma dostęp 24 godziny na dobę przez 5 lat. Klient może sam zdecydować, czy chce żeby oryginały dokumentów wróciły do niego, czy zostały zarchiwizowane u operatora.

(źr. DB Schenker)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.