Dodaj ogłoszenie o pracy


Dachser Polska - merchandising w marketach budowlanych

Firma Dachser, poszerza w Polsce swoje usługi o merchandising w marketach budowlanych. Nowe, dodatkowe usługi obejmują pełen serwis półek sklepowych w marketach. Dachser codziennie obsługuje 18 tys. marketów budowlanych w Europie, dostarczając do nich ok. 2 mln przesyłek rocznie.

 

W ramach usług dodanych VAS (value added services) firma oferuje szereg rozwiązań usprawniających funkcjonowanie swoich klientów. Portfolio usług dodanych Dachser zostało poszerzone o: wykładanie towaru na półki sklepowe, serwis regałów, obsługę dyspozycji oraz zamówień, organizację promocji w sieciach sprzedaży, kontrolę jakości i ilości towaru, etykietowanie, przepakowywanie oraz przygotowywanie zwrotów. Wsparcie merchandisingowe szczególnie oczekiwane jest przez klientów korzystających z usługi DIY Logistics, skierowanej do dostawców marketów typu dom i ogród.

 

- Firma Dachser podpisała właśnie umowę z nowym partnerem merchandisingowym. W odróżnieniu od innych operatorów na naszym rynku, oferujemy dużo więcej niż tylko transport i magazynowanie. Nasza obsługa klientów sięga aż do półek sklepowych, łącznie z kontrolą ilości towarów. Usługi dodane związane z merchandisingiem pozwolą na sprawniejszą obsługę marketów współpracujących z Dachser” – powiedział Grzegorz Lichocik, prezes Dachser Polska.

 

W tej chwili firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja, Włochy, Szwajcaria, Szwecja, Belgia, Holandia, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina. We wszystkich tych krajach firma ma partnera odpowiedzialnego za usługę merchandisingu w marketach DIY.

W 2011 roku operator wygenerował obrót w wysokości 4,3 miliarda Euro, zatrudniając 21 tys. pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.

 

(źr. Dachser)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.