Firma Dachser, poszerza w Polsce swoje usługi o merchandising w marketach budowlanych. Nowe, dodatkowe usługi obejmują pełen serwis półek sklepowych w marketach. Dachser codziennie obsługuje 18 tys. marketów budowlanych w Europie, dostarczając do nich ok. 2 mln przesyłek rocznie.
W ramach usług dodanych VAS (value added services) firma oferuje szereg rozwiązań usprawniających funkcjonowanie swoich klientów. Portfolio usług dodanych Dachser zostało poszerzone o: wykładanie towaru na półki sklepowe, serwis regałów, obsługę dyspozycji oraz zamówień, organizację promocji w sieciach sprzedaży, kontrolę jakości i ilości towaru, etykietowanie, przepakowywanie oraz przygotowywanie zwrotów. Wsparcie merchandisingowe szczególnie oczekiwane jest przez klientów korzystających z usługi DIY Logistics, skierowanej do dostawców marketów typu dom i ogród.
- Firma Dachser podpisała właśnie umowę z nowym partnerem merchandisingowym. W odróżnieniu od innych operatorów na naszym rynku, oferujemy dużo więcej niż tylko transport i magazynowanie. Nasza obsługa klientów sięga aż do półek sklepowych, łącznie z kontrolą ilości towarów. Usługi dodane związane z merchandisingiem pozwolą na sprawniejszą obsługę marketów współpracujących z Dachser” – powiedział Grzegorz Lichocik, prezes Dachser Polska.
W tej chwili firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja, Włochy, Szwajcaria, Szwecja, Belgia, Holandia, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina. We wszystkich tych krajach firma ma partnera odpowiedzialnego za usługę merchandisingu w marketach DIY.
W 2011 roku operator wygenerował obrót w wysokości 4,3 miliarda Euro, zatrudniając 21 tys. pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.
(źr. Dachser)