Dodaj ogłoszenie o pracy


Dachser Polska - merchandising w marketach budowlanych

Firma Dachser, poszerza w Polsce swoje usługi o merchandising w marketach budowlanych. Nowe, dodatkowe usługi obejmują pełen serwis półek sklepowych w marketach. Dachser codziennie obsługuje 18 tys. marketów budowlanych w Europie, dostarczając do nich ok. 2 mln przesyłek rocznie.

 

W ramach usług dodanych VAS (value added services) firma oferuje szereg rozwiązań usprawniających funkcjonowanie swoich klientów. Portfolio usług dodanych Dachser zostało poszerzone o: wykładanie towaru na półki sklepowe, serwis regałów, obsługę dyspozycji oraz zamówień, organizację promocji w sieciach sprzedaży, kontrolę jakości i ilości towaru, etykietowanie, przepakowywanie oraz przygotowywanie zwrotów. Wsparcie merchandisingowe szczególnie oczekiwane jest przez klientów korzystających z usługi DIY Logistics, skierowanej do dostawców marketów typu dom i ogród.

 

- Firma Dachser podpisała właśnie umowę z nowym partnerem merchandisingowym. W odróżnieniu od innych operatorów na naszym rynku, oferujemy dużo więcej niż tylko transport i magazynowanie. Nasza obsługa klientów sięga aż do półek sklepowych, łącznie z kontrolą ilości towarów. Usługi dodane związane z merchandisingiem pozwolą na sprawniejszą obsługę marketów współpracujących z Dachser” – powiedział Grzegorz Lichocik, prezes Dachser Polska.

 

W tej chwili firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja, Włochy, Szwajcaria, Szwecja, Belgia, Holandia, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina. We wszystkich tych krajach firma ma partnera odpowiedzialnego za usługę merchandisingu w marketach DIY.

W 2011 roku operator wygenerował obrót w wysokości 4,3 miliarda Euro, zatrudniając 21 tys. pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.

 

(źr. Dachser)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.