Konto pracodawcy


Marketplanet zoptymalizuje zakupy Work Service

Work Service poinformował o rozpoczęciu współpracy z Marketplanet w zakresie usprawnienia i optymalizacji procesu zakupowego w Grupie.

Współpraca obejmie kilka etapów, począwszy od przeglądu procesu zakupowego funkcjonującego obecnie w Work Service S.A, poprzez opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu zakupów i wypracowanie optymalnej struktury odpowiedzialnej za zakupy w całej  Grupie, aż po wypracowanie rekomendacji i wdrożenie narzędzia wspierającego  zakupy. Oprócz automatyzacji i optymalizacji procesu zakupowego, efektem przeprowadzonego projektu będzie wygenerowanie oszczędności na poziomie finansowym, operacyjnym i zarządczym.

- Wraz z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej Work Service postanowiliśmy przeprowadzić projekt optymalizujący funkcjonowanie zakupów w Grupie. Zdecydowaliśmy się na skorzystanie ze wsparcia spółki Marketplanet. Szacujemy, że wdrożenie narzędzi zakupowych oraz zmiany organizacyjne pozwolą wygenerować oszczędności na poziomie około 10 proc. w procesie zakupowym – mówi Rafał Świętczak, dyrektor Działu Zakupów i Administracji Work Service S.A.

- Wdrożenie nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających realizację zakupów to szybki sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści dla organizacji bez względu na branżę, w której funkcjonuje. W ślad za trendami światowymi, firmy w Polsce coraz chętniej korzystają z innowacyjnych rozwiązań w chmurze do komunikacji z dostawcami -  podsumowuje Piotr Matysik, prezes Zarządu Marketplanet.

Marketplanet – działa od  ponad 14 lat. Wspiera kupujących w porządkowaniu i zwiększaniu efektywności procesów zakupowych, równocześnie współpracując z tysiącami dostawców. Klientami Marketplanet są między innymi: Orange Polska, AmRest, Black Red White, mBank czy Urząd Miasta w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski.

(red/źr. Marketplanet)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
10 wskazówek GEFCO - jak dobrze przygotować firmę na Brexit
Leasing samochodów 2019 - jak zmiany w prawie wpłynęły na rynek
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy
Wydatki świąteczne a dostawy kurierskie
Nawet do 40 proc. mogą wzrosnąć koszty pracownicze przy delegowaniu pracowników
Fracht FWO Polska o sytuacji na rynku lotniczym cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Colian Logistic w Panattoni Park Wrocław
Plan naprawczy OT Logistics przynosi efekty – wyniki rosną
DB Schenker otworzy 8 oddziałów na Kaukazie i w Azji Środkowej
InPost ma już 6000 Paczkomatów
Trans Polonia po III kwartale osiągnęła blisko 200 mln zł przychodów
GEFCO operatorem logistycznym Airbusa
DKV przejmuje dwie duńskie spółki
Kuehne + Nagel przejmuje działalność transportową firmy Rotra
Fracht FWO Polska dostarcza kolejne project cargo - 110 ton do elektrowni w Bełchato ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC