Konto pracodawcy


Marketplanet zoptymalizuje zakupy Work Service

Work Service poinformował o rozpoczęciu współpracy z Marketplanet w zakresie usprawnienia i optymalizacji procesu zakupowego w Grupie.

Współpraca obejmie kilka etapów, począwszy od przeglądu procesu zakupowego funkcjonującego obecnie w Work Service S.A, poprzez opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu zakupów i wypracowanie optymalnej struktury odpowiedzialnej za zakupy w całej  Grupie, aż po wypracowanie rekomendacji i wdrożenie narzędzia wspierającego  zakupy. Oprócz automatyzacji i optymalizacji procesu zakupowego, efektem przeprowadzonego projektu będzie wygenerowanie oszczędności na poziomie finansowym, operacyjnym i zarządczym.

- Wraz z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej Work Service postanowiliśmy przeprowadzić projekt optymalizujący funkcjonowanie zakupów w Grupie. Zdecydowaliśmy się na skorzystanie ze wsparcia spółki Marketplanet. Szacujemy, że wdrożenie narzędzi zakupowych oraz zmiany organizacyjne pozwolą wygenerować oszczędności na poziomie około 10 proc. w procesie zakupowym – mówi Rafał Świętczak, dyrektor Działu Zakupów i Administracji Work Service S.A.

- Wdrożenie nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających realizację zakupów to szybki sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści dla organizacji bez względu na branżę, w której funkcjonuje. W ślad za trendami światowymi, firmy w Polsce coraz chętniej korzystają z innowacyjnych rozwiązań w chmurze do komunikacji z dostawcami -  podsumowuje Piotr Matysik, prezes Zarządu Marketplanet.

Marketplanet – działa od  ponad 14 lat. Wspiera kupujących w porządkowaniu i zwiększaniu efektywności procesów zakupowych, równocześnie współpracując z tysiącami dostawców. Klientami Marketplanet są między innymi: Orange Polska, AmRest, Black Red White, mBank czy Urząd Miasta w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski.

(red/źr. Marketplanet)

kobiety w logistyce
8. Forum Kobiet w Logistyce już 20 maja!
Women in Work Index 2019 – Polska na 8. miejscu w rankingu PwC
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Jak sprzedać ofertę pracy dla handlowca?
Koszty wdrożenia cyfrowego tacho
Czwarta zmiana – co wiedzieć powinieneś o cyfrowym tachografie
Uwaga na świąteczne zakazy ruchu dla ciężarówek w UE!
Czym firmy z sektora MŚP motywują swoich pracowników?
Dmuchanie w gwizdek, czyli jak walczyć z oszustwami i korupcją w firmie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Spada liczba upadłości firm
10 lat sukcesu rynku magazynowego we Wrocławiu i co dalej?
HR-owcy w Polsce nie znają pojęcia wellbeing!
Europosłowie przegłosowali tachografy w busach
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Raben zwiększa udziały i wzmacnia pozycję na rynku włoskim
Grupa Gefco rozwija współpracę z BWI
Ruszyła budowa 7R Park Rzeszów
InPost otwiera kolejną sortownię
Wyniki UPS za pierwszy kwartał 2019
ID Logistics rozszerza współpracę z Volkswagenem
DPD Strefa Paczki w strukturach DPD Polska
Everoad integruje swoje rozwiązanie z Transporeon
Pekaes uruchamia trzeci magazyn dystrybucyjny
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC