Work Service poinformował o rozpoczęciu współpracy z Marketplanet w zakresie usprawnienia i optymalizacji procesu zakupowego w Grupie.
Współpraca obejmie kilka etapów, począwszy od przeglądu procesu zakupowego funkcjonującego obecnie w Work Service S.A, poprzez opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu zakupów i wypracowanie optymalnej struktury odpowiedzialnej za zakupy w całej Grupie, aż po wypracowanie rekomendacji i wdrożenie narzędzia wspierającego zakupy. Oprócz automatyzacji i optymalizacji procesu zakupowego, efektem przeprowadzonego projektu będzie wygenerowanie oszczędności na poziomie finansowym, operacyjnym i zarządczym.
- Wraz z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej Work Service postanowiliśmy przeprowadzić projekt optymalizujący funkcjonowanie zakupów w Grupie. Zdecydowaliśmy się na skorzystanie ze wsparcia spółki Marketplanet. Szacujemy, że wdrożenie narzędzi zakupowych oraz zmiany organizacyjne pozwolą wygenerować oszczędności na poziomie około 10 proc. w procesie zakupowym – mówi Rafał Świętczak, dyrektor Działu Zakupów i Administracji Work Service S.A.
- Wdrożenie nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających realizację zakupów to szybki sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści dla organizacji bez względu na branżę, w której funkcjonuje. W ślad za trendami światowymi, firmy w Polsce coraz chętniej korzystają z innowacyjnych rozwiązań w chmurze do komunikacji z dostawcami - podsumowuje Piotr Matysik, prezes Zarządu Marketplanet.
Marketplanet – działa od ponad 14 lat. Wspiera kupujących w porządkowaniu i zwiększaniu efektywności procesów zakupowych, równocześnie współpracując z tysiącami dostawców. Klientami Marketplanet są między innymi: Orange Polska, AmRest, Black Red White, mBank czy Urząd Miasta w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski.
(red/źr. Marketplanet)