Konto pracodawcy


Marketplanet zoptymalizuje zakupy Work Service

Work Service poinformował o rozpoczęciu współpracy z Marketplanet w zakresie usprawnienia i optymalizacji procesu zakupowego w Grupie.

Współpraca obejmie kilka etapów, począwszy od przeglądu procesu zakupowego funkcjonującego obecnie w Work Service S.A, poprzez opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu zakupów i wypracowanie optymalnej struktury odpowiedzialnej za zakupy w całej  Grupie, aż po wypracowanie rekomendacji i wdrożenie narzędzia wspierającego  zakupy. Oprócz automatyzacji i optymalizacji procesu zakupowego, efektem przeprowadzonego projektu będzie wygenerowanie oszczędności na poziomie finansowym, operacyjnym i zarządczym.

- Wraz z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej Work Service postanowiliśmy przeprowadzić projekt optymalizujący funkcjonowanie zakupów w Grupie. Zdecydowaliśmy się na skorzystanie ze wsparcia spółki Marketplanet. Szacujemy, że wdrożenie narzędzi zakupowych oraz zmiany organizacyjne pozwolą wygenerować oszczędności na poziomie około 10 proc. w procesie zakupowym – mówi Rafał Świętczak, dyrektor Działu Zakupów i Administracji Work Service S.A.

- Wdrożenie nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających realizację zakupów to szybki sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści dla organizacji bez względu na branżę, w której funkcjonuje. W ślad za trendami światowymi, firmy w Polsce coraz chętniej korzystają z innowacyjnych rozwiązań w chmurze do komunikacji z dostawcami -  podsumowuje Piotr Matysik, prezes Zarządu Marketplanet.

Marketplanet – działa od  ponad 14 lat. Wspiera kupujących w porządkowaniu i zwiększaniu efektywności procesów zakupowych, równocześnie współpracując z tysiącami dostawców. Klientami Marketplanet są między innymi: Orange Polska, AmRest, Black Red White, mBank czy Urząd Miasta w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski.

(red/źr. Marketplanet)

kobiety w logistyce
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
Jak korzystać z tarczy antykryzysowej - koronawirus a transport
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili
Rozwój transportu drogowego po koronawirusie
Jak wygląda handel po wybuchu pandemii?
Nadal nie zlikwidowano barier w rozwoju transportu intermodalnego – alarmuje NIK
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
ID Logistics - dynamiczny I kwartał, wzrost sprzedaży o 9,6 proc.
Ponad 100 proc. więcej wydali kupujący na kwietniowych e-zakupach
11,3 mln ton przeładowanych w I kwartale 2020 w Porcie Gdańsk
CEVA Logistics dzięki robotyzacji zwiększa wydajność magazynów o 400%
Grupa Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Agility realizuje kontrakty dla brytyjskiego Ministerstwa Obrony
GLS Poland rozpoczyna współpracę z BLIKIEM
Darmowa platforma Clicktrans dla transportu przesyłek pomocowych dla szpitali
Fracht FWO realizuje kolejne dostawy z Polski do USA dla elektrowni wiatrowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC