Dodaj ogłoszenie o pracy


TX-GO Transics - nowa gama komputerów pokładowych

TX-GO - inteligentny, niezależny od pojazdu komputer pokładowy do efektywnego zarządzania flotą bez wyświetlacza. Rozszerzając dotychczasową ofertę komputerów pokładowych Transics, TX-GO odkrywa nowy segment rynku. Rozwiązanie zostało opracowane dla przewoźników, którzy chcą mieć więcej możliwości niż tylko lokalizowanie swoich pojazdów, a nie potrzebują bezpośredniego kontaktu ze swoimi kierowcami. Dzięki temu mają możliwość optymalizacji w zakresie kosztów i obsługi klienta. Łatwe dostosowanie się do przepisów dotyczących rejestracji czasu pracy z tachografu cyfrowego.
Urządzenie płynnie rejestruje pozycje i liczbę przejechanych kilometrów. Dzięki podłączeniu do tachografu cyfrowego, w mgnieniu oka i w czasie rzeczywistym, system zapewnia takie informacje, jak czas jazdy i odpoczynku lub status aktywności tachografu. Nowe rozwiązanie do zarządzania flotą umożliwia zdalny odczyt z pamięci tachografu i karty kierowcy. Ponadto, podobnie jak wszystkie rozwiązania do zarządzania flotą firmy Transics, TX-GO jest zintegrowany z programem TX-CONNECT, dzięki czemu wszystkie informacje są na bieżąco wizualizowane w firmie. Ten ogólny widok, jak na przykład czas prowadzenia pojazdu, pozwala dyspozytorom na podejmowanie proaktywnych działań i skuteczniejsze planowanie zleceń transportowych. TX-CONNECT oferuje również szczegółowe funkcje raportowania. Raporty pomagają menedżerom flot w sporządzeniu wykresów wydajności oraz optymalizacji produktywności i rentowności.

Przewoźnicy, którzy zdecydują się podłączyć TX-GO do magistrali CAN, mogą również monitorować zachowanie ich kierowców w czasie jazdy. Opcjonalny moduł TX-ECO MONITOR obiektywnie ocenia zachowania kierowców w czasie jazdy, na podstawie szeregu parametrów, takich jak liczba obrotów silnika, praca silnika na biegu jałowym, prędkość, jazda na wybiegu, użycie tempomatu, czy innych urządzeń pokładowych. Dzięki wizualizacji tych danych w raporcie z TX-CONNECT, menedżerowie flot uzyskują jasny obraz stylu jazdy i zużycia paliwa. Poza zmniejszeniem zużycia paliwa i emisji CO2, pomoże to również obniżyć koszty utrzymania oraz zwiększyć bezpieczeństwo na drodze.
TX-GO jest rozszerzeniem istniejącej rodziny komputerów pokładowych Transics. Głównym elementem, który odróżnia TX-GO od istniejących rozwiązań Transics jest brak wyświetlacza. To czyni go idealnym rozwiązaniem dla przewoźników, którzy chcą czegoś więcej niż lokalizatora, ale nie potrzebują bezpośredniego kontaktu z kierowcą, przekazywania planowania trasy oraz wbudowanej nawigacji. TX-GO będzie dostępny w połowie tego roku.
(źr. Transics)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Suma przeładunków portów polskich w pierwszym półroczu 2025 roku wyniosła 68 462,7 tys. ton, tj. o 1,05% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku (+708,1 tys. ton) - podaje Actia Forum na podstawie danych z zarządów portów. Polskie porty spadki zanotowały w czterech grupach ładunkowych: węgiel i koks (-8,22%), zboże (-33,09%), drewno (-0,09%) oraz paliwa (-1,50%). W pozostałych kategoriach obserwowane były wzrosty: inne masowe (+16,42%), drobnica (+9,60%), ruda (+45,66%).
W pierwszej połowie 2025 r. rynek nieruchomości logistycznych w Polsce utrzymał stabilny wzrost. Całkowite zasoby zwiększyły się o 7% r/r do poziomu 36,03 mln mkw. mimo obserwowanego trendu spadkowego w nowej podaży (1,15 mln mkw.; -30% r/r) i ostrożniejszego podejścia deweloperów do startu nowych projektów (1,47 mln mkw.; -26% r/r). Obserwowana jest stabilizacja stawek czynszów ofertowych. Pomimo niepewności makroekonomicznej sektor pozostaje jednym z najatrakcyjniejszych dla inwestorów - za AXI IMMO.
UE wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy o zatrudnieniu ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach.