Firma kurierska Siódemka wprowadza nową wersję aplikacji Mobile7, zapewniający klientom stały i zdalny dostęp do informacji na temat przesyłek. Mobile7 w wersji 2.0 jest dostępny dla wszystkich użytkowników smartfonów działających na platformach iOS oraz Android. Aplikację można pobrać bezpłatnie za pośrednictwem Google Play oraz iTunes.
Ułatwienia, jakie wiążą się z działaniem aplikacji, to przede wszystkim możliwość monitorowania statusu przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego lub skanu kodu przesyłki, oraz prosta lokalizacja najbliższego Punktu Nadań Przesyłek Service i Point Siódemka SA wraz z najkrótszą trasą dojazdu. W nowej wersji Mobile7 2.0, największy nacisk położono na użyteczność, kluczową zarówno z punktu widzenia nadawców, jak i odbiorców. Rozbudowane opcje trackingowe gwarantują większą wygodę użytkowania oraz lepszą dostępność informacji o statusie przesyłek. W praktyce, użytkownicy aplikacji zyskują możliwość oznaczania paczek własnymi nazwami, co pozwala na jeszcze lepszą ich identyfikację. Mogą także skorzystać z opcji powiadamiania adresatów przesyłki o postępach w realizacji zlecenia. Jest to szczególnie cenna funkcjonalność z punktu widzenia właścicieli i klientów sklepów internetowych. Informacje są bowiem dostępne od ręki, a ich aktualizacja odbywa się w czasie rzeczywistym.
- Siódemka od lat jest partnerem branży e-commerce w zakresie obsługi przesyłek. Stały rozwój innowacyjnych aplikacji, w tym Mobile7, przekłada się na realną wartość dla klienta. Skuteczność dostarczenia oraz czas realizacji usługi wielokrotnie decydują o ponownym zakupie w danym sklepie internetowym. Usprawniając interaktywne narzędzia, Siódemka odpowiada na wyzwania nowoczesnego biznesu – mówi Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemka SA.
Firma planuje dalszy rozwój aplikacji i poszerzanie jej o kolejne funkcjonalności dla jeszcze większego komfortu pracy.
(źr. Siódemka SA)