Dodaj ogłoszenie o pracy


OMEGA Pilzno z odświeżonym brandem

Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej OMEGA Pilzno zbiega się z rocznicą 30-lecia działalności firmy. Nowe logotypy otrzymały również specjalistyczne dywizje przedsiębiorstwa: OMEGA Pilzno Food Logistics oraz OMEGA Pilzno Rental.

Poprzedni znak operatora logistycznego oraz jego rozpoznawalne barwy (czerwony oraz żółty) funkcjonowały przez ponad 20 lat i stały się nieodłącznym elementem europejskich autostrad.
– Nowe logo to dla nas skok w przyszłość, który możemy wykonać, bazując na doświadczeniach, zbieranych przez lata owocnej pracy. Dziś z dużą ekscytacją i radością możemy je oficjalnie zaprezentować. Ten znak doskonale obrazuje drogę, którą przebyliśmy oraz strategiczne zadania, które jeszcze przed nami. Zmiana identyfikacji nie jest radykalna, bo jesteśmy przekonani, że nasze kolory oraz charakterystyczna „strzała” są dobrze rozpoznawalne w branży oraz kojarzą się ze stabilnością i solidnością. Obok nowego logotypu dodaliśmy również hasło „Driving Global Business”, które tak naprawdę towarzyszy nam już od dłuższego czasu, a w procesie rebrandingu zdecydowaliśmy się na jego dodatkową ekspozycję i nadanie mu formy graficznej– wyjaśnia Katarzyna Godawska, dyrektor marketingu Omega Pilzno

Przez 30 lat rozwoju OMEGA Pilzno urosła do rangi jednego z wiodących operatorów logistycznych w kraju, dla którego pracuje ponad 1000 osób. Firma dysponuje flotą 700 pojazdów ciężarowych, posiada 6 magazynów (160 tyś mkw. powierzchni), agencję celną oraz dział spedycji morskiej. Dzięki szerokiej gamie usług może oferować kompleksową obsługę logistyczną w zasadzie na każdym etapie łańcucha dostaw.
Poza logotypem głównej spółki, zaprezentowano także identyfikację wizualną dwóch submarek: OMEGA Pilzno Food Logistics, która będzie zajmować się obsługą klientów z branży spożywczej oraz OMEGA Pilzno Rental, która świadczy usługi wynajmu ciągników siodłowych i naczep.

– Submarki to krok w stronę branżowej specjalizacji. Jesteśmy dojrzałą firmą, która potrafi jasno ukierunkować się na odpowiednie grupy docelowe i wykorzystać potencjał rynku. Widzimy go w obu tych obszarach naszej działalności. Takie jest zapotrzebowanie klientów, a w ogólnym rozrachunku, to właśnie wymagania rynku są dla nas najważniejszym biznesowym kierunkowskazem – przekonuje Adam Godawski, prezes Omegi Pilzno.

(źr. OMEGA Pilzno)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.