Grupa CCC, zostanie mniejszościowym udziałowcem Xpress Delivery. Spółki rozpoczęły współpracę 9 miesięcy temu wprowadzając usługę CCC Express. Dziś w jej ramach klienci CCC w 37 miastach w Polsce mogą korzystać z darmowej, realizowanej nawet w 90 minut, dostawy produktów zakupionych online. Inwestycja Grupy jest kolejnym etapem pogłębiania współpracy pomiędzy spółkami, które w kolejnych miesiącach zamierzają znacząco rozszerzyć zakres usługi CCC Express.
Xpress Delivery dostarcza rozwiązania logistyczne i IT w obszarze ekspresowych dostaw przesyłek. – Od dziewięciu miesięcy wspólnie z Xpress Delivery z sukcesem rozwijamy usługę CCC Express, która spotkała się z zainteresowaniem klientów. Widzimy w rynku ekspresowych dostaw, duży potencjał. Stając się udziałowcem Xpress Delivery będziemy mogli jeszcze bardziej zacieśnić naszą współprace, poprzez udostępnienie usługi na rynkach zagranicznych oraz w nowych kanałach sprzedaży – mówi Karol Półtorak, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju Grupy CCC. – Współpraca ta wpisuje się w nasze cele strategiczne rozwijania unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów. Dzięki niej, dziś w naszym portfolio znajduje się usługa, która jest kolejnym przełomem w zakresie obsługi konsumenta.
Usługa CCC Express została wprowadzona w listopadzie ubiegłego roku. Aby z niej skorzystać, wystarczy podczas zakupów w sklepach internetowych sieci wybrać opcję „dostawa tego samego dnia”. Wtedy też kurier dostarczy produkty do klienta nawet w 90 minut od momentu złożenia zamówienia. Przesyłki są realizowane bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych.
Ze względu na duże zainteresowanie kupujących ekspresowymi dostawami, Grupa CCC stopniowo rozszerza liczbę miejscowości, gdzie usługa ta jest dostępna. Obecnie jest to już 37 miast w Polsce. Natomiast we wrześniu, z dostaw tego samego dnia będą mogli korzystać także klienci eobuwie.pl w największych aglomeracjach w kraju oraz w czeskiej Pradze.
– Dostawy ekspresowe bezpośrednio ze sklepów dopełniają nasz model omnichannel. Widzimy duże zainteresowanie tą usługą, dlatego sukcesywnie wprowadzamy ją w nowych lokalizacjach. Co więcej, na bazie doświadczeń CCC, wdrażamy tę funkcjonalność także dla klientów eobuwie.pl, a w szerszej perspektywie czasowej udostępnimy ją również dla konsumentów Modivo – mówi Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w Grupie CCC.
(źr. Grupa CCC)