Dodaj ogłoszenie o pracy


Cyprian Osowski dyrektorem marketingu Continental Opony Polska

Cyprian Osowski objął stanowisko dyrektora marketingu Continental Opony Polska. Na stanowisku zastąpił Piotra Snakowskiego, który od stycznia tego roku łączył obowiązki dyrektora marketingu oraz dyrektora logistyki.

Cyprian Osowski od początku kariery zawodowej związany jest z branżą motoryzacyjną, a doświadczenie zdobywał w takich firmach jak General Motors Poland czy Accenture. Do zespołu Continental dołączył w 2014 r., od tego czasu pełniąc różne funkcje w obszarze sprzedaży i marketingu. Od 2021 r. kierował działem sprzedaży detalicznej, gdzie odpowiadał za rozwój sieci franczyzowej BestDrive i sprzedaż do klientów segmentu B2C on-line oraz OEM Aftersales. Nowy dyrektor marketingu jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie.

Nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny będzie za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, której celem będzie budowanie świadomości marek grupy Continental, zwiększenie zaangażowania klientów oraz wspieranie wzrostu firmy. Będzie również nadzorować wszystkie działania marketingowe, zapewniając ich spójność i skuteczność na różnych platformach i kanałach komunikacji w Polsce, krajach Bałtyckich, Mołdawii oraz na Ukrainie i Białorusi. W ramach nowej funkcji obejmie nadzór nad działami Marketing communications, Public relations, Pricing and Business intelligence oraz Technical customer service.

(źr. Continental Opony Polska)

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.