Dodaj ogłoszenie o pracy


Piotr Hrebieniuk szefem produktu w Omnipack

Piotr Hrebieniuk rozpoczął pracę w Omnipack jako szef produktu. Ostatnio był odpowiedzialny za rozwój produktów Grupy Trans.eu, a wcześniej przez wiele lat zdobywał doświadczenie w branży IT.

Piotr Hrebieniuk w Omnipack będzie odpowiadał za strategię rozwoju produktu oraz jej implementację. Tak naprawdę wielu różnych produktów, których synergia daje całościową usługę Omnipack: od momentu pozyskania klienta, procesu onboardingowego, przez obsługę ich procesów logistycznych oraz operacji magazynowych, po kompleksową obsługę zwrotów. W każdym z tych zakresów jest mnóstwo wyzwań, a to wymaga od produktowca wszechstronności i różnorodnego doświadczenia.

- Nie jest tajemnicą, że za dynamicznym rozwojem eCommerce poszedł szybki rozwój usług wspierających sklepy internetowe. Niezwykle istotne dla przedsiębiorców stały się kwestie związane z logistyką, a dokładnie z fulfillmentem, czyli logistyką wyspecjalizowaną dla eCommerce. Mając już doświadczenie w transporcie FTLowym pomyślałem, że jest to idealny moment, aby wykorzystać moje kompetencje i uzupełniać je o doświadczenie w komplementarnej branży, ale z dużo większym potencjałem. Dziś internetowy kanał sprzedaży przestał być „nice to have”, a stał się kanałem, w który trzeba inwestować, aby przetrwać. Dlatego w eCommerce konkurencja się zagęściła. A jednym z głównych elementów budowania przewagi stała się logistyka i standard obsługi zamówień. Po pierwszych dniach w firmie, mogę z pełną pewnością potwierdzić, że czeka mnie tu świetna przygoda - komentuje Piotr Hrebieniuk. - Natomiast nie tylko poziom wyzwań i perspektywa eCommerce przekonały mnie do podjęcia współpracy z Omnipack. Z jednej strony były to osoby, które stoją za Omnipackiem, czyli Tomek, Rafał i Karol, a z drugiej wyniki biznesowe, które stanowią dowód na to, że Panowie wiedzą co robią i są skuteczni. Osiągnęli w tym roku rekordowe liczby zamówień, otworzyli 2 nowe magazyny, wprowadzili nowe systemy, zamknęli kolejną rundę finansowania, weszli na zagraniczne rynki i nie zwalniają tempa – podsumował Hrebieniuk.

Wcześniej Piotr Hrebieniuk kilka lat spędził na rynku IT w rolach managerskich: najpierw jako CTO i Co-founder startupu tworzącego aplikacje mobilne, potem był odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie operacyjne kilku spółek IT. Pomagał budować strategie digitalowe oraz rozwijał cyfrowo różne podmioty. Ostatnie 4 lata w roli Head of Product odpowiadał za portfolio produktów Grupy Trans.eu, lidera na europejskim rynku platform transportowych.

(źr. Omnipack)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.