Dodaj ogłoszenie o pracy


DHL Freight ma nowego dyrektora generalnego

DHL Freight, jeden z czołowych dostawców usług frachtowych w Europie, ogłosił, że Jeroen Eijsink (40 l.) został powołany na stanowisko nowego dyrektora generalnego (CEO) DHL Freight w Niemczech. Od 1 marca 2013 r. Jeroen Eijsink odpowiedzialny jest za transport drogowy i kolejowy DHL w Niemczech. Jednocześnie podlega Amadou Diallo, globalnemu dyrektorowi generalnemu DHL Freight, który wcześniej zajmował stanowisko CEO DHL Freight Germany w okresie przejściowym.

Wcześniej pan Eijsink pracował jako CEO DHL Freight BeNeLux i UK w Londynie. Jego kariera w grupie Deutsche Post DHL rozpoczęła się w 2003 r., kiedy objął stanowisko kierownika projektu w departamencie Konsultacji Wewnętrznych, następnie został powołany na dyrektora DHL Express w 2004 r. W tym czasie zajmował się wdrażaniem projektów u klientów w Belgii. W 2006 r. pan Eijsink przyłączył się do DHL Freight i został Dyrektorem Naczelnym w UK i Irlandii. Zanim rozpoczął pracę w Deutsche Post DHL, pan Eijsink zajmował wiele stanowisk kierowniczych w firmie Siemens w Niemczech.

Niemcy są największym rynkiem na świecie dla DHL Freight. Firma posiada 66 oddziałów w Niemczech i przewozi ok. 24 milionów ton towarów rocznie. Prawie 4000 pracowników zapewnia, że DHL Freight może obsłużyć 1600 krajowych i 220 europejskich tras, przewożąc ładunki drobnicowe. Ponadto DHL Freight oferuje usługi logistyczne, takie jak logistyka targów, transport żywności i odprawa celna oraz rozwiązania dla towarów wrażliwych na temperaturę i o wysokiej wartości.

(źr. DHL Freight)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Suma przeładunków portów polskich w pierwszym półroczu 2025 roku wyniosła 68 462,7 tys. ton, tj. o 1,05% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku (+708,1 tys. ton) - podaje Actia Forum na podstawie danych z zarządów portów. Polskie porty spadki zanotowały w czterech grupach ładunkowych: węgiel i koks (-8,22%), zboże (-33,09%), drewno (-0,09%) oraz paliwa (-1,50%). W pozostałych kategoriach obserwowane były wzrosty: inne masowe (+16,42%), drobnica (+9,60%), ruda (+45,66%).
W pierwszej połowie 2025 r. rynek nieruchomości logistycznych w Polsce utrzymał stabilny wzrost. Całkowite zasoby zwiększyły się o 7% r/r do poziomu 36,03 mln mkw. mimo obserwowanego trendu spadkowego w nowej podaży (1,15 mln mkw.; -30% r/r) i ostrożniejszego podejścia deweloperów do startu nowych projektów (1,47 mln mkw.; -26% r/r). Obserwowana jest stabilizacja stawek czynszów ofertowych. Pomimo niepewności makroekonomicznej sektor pozostaje jednym z najatrakcyjniejszych dla inwestorów - za AXI IMMO.
UE wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy o zatrudnieniu ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach.