Dodaj ogłoszenie o pracy


InPost Oficjalnym Partnerem Tour de France

Grupa InPost, operująca pod dwoma markami InPost i Mondial Relay we Francji zostanie Oficjalnym Partnerem Tour de France. To legendarne wydarzenie sportowe w przyszłym roku obchodzi 111. rocznicę.


Tour de France to najpopularniejsze coroczne wydarzenie sportowe w Europie. W 2023 roku, bezpośrednio przy trasie wyścigu, oglądało go 10 milionów widzów. Natomiast przed telewizorami zgromadził on, tylko w Europie, widownię liczącą blisko 150 milionów osób, która przez 790 mln godzin oglądała transmisję na żywo.
Wchodząc w partnerstwo z Tour de France Grupa InPost chce poszerzyć swojej świadomość marki wśród europejskich konsumentów. Przyszłoroczny wyścig wystartuje z Florencji. Zanim kolarze dotrą do Francji, pierwsze trzy dni będą rywalizować na terenie Włoch. To również szansa na promocję w tysiącach francuskich i włoskich miast – w których zlokalizowanych jest łącznie prawie 16 tysięcy punktów PUDO i blisko 5,5 tysiąca urządzeń Paczkomat®.

– Dla Grupy InPost Francja jest jednym z najważniejszych rynków – obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch. Jesteśmy dumni, że możemy zostać partnerem Tour de France – najważniejszego wyścigu kolarskiego, a zarazem największego corocznego wydarzenia sportowego na świecie. Partnerstwo to przyczyni się do poszerzenia i pogłębienia świadomości wśród francuskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat naszego najlepszego w swojej klasie rozwiązania w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje zestaw wartości – w tym ekologiczny transport, pasję do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które wcielamy w życie każdego dnia – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

– Fakt, że Tour de France jest przedmiotem zainteresowania tak dużej europejskiej marki, jaką jest Grupa InPost, pokazuje siłę i międzynarodowy charakter imprezy. InPost i Tour de France podzielają te same wartości zaangażowania i wyników – zarówno w sporcie, jak i w dostarczaniu milionów przesyłek w całej Europie – powiedział Julien Goupil, dyrektor ds. mediów i partnerstwa w A.S.O.

Tour de France oraz InPost podzielają te same wartości – pasję do rywalizacji i szybkość. Łączy je również dążenie do innowacji i zwiększania osiągów, ale także zaangażowanie w troskę o społeczność lokalną i środowisko. Dodatkowo dbałość o planetę, jako część strategii biznesowej Grupy InPost, promując ekologiczne zachowania, w tym zachęcając do korzystania z zeroemisyjnych środków transportu – takich, jak rower.
Jako Oficjalny Partner, InPost będzie miał zaszczyt dzierżyć oficjalną flagę wyścigu i wręczać ją przed każdym etapem Christianowi Prudhomme, dyrektorowi Tour de France oraz przedstawicielom miast etapowych.

We Francji i krajach Beneluksu InPost działa pod marką Mondial Relay, będącą jednym z liderów w zakresie dostaw OOH na tych rynkach. InPost przejął spółkę w lipcu 2021 roku za kwotę 513 mln euro, co stanowiło największą polską prywatną inwestycję zagraniczną. We Francji Grupa InPost dysponuje obecnie ponad 12 000 punktów PUDO i prawie 4000 maszyn Paczkomat®. W 2022 r. Mondial Relay obsłużył ponad 213 mln przesyłek (+21% w porównaniu z 2021 r.) i wygenerował przychody o wartości ponad 569 mln euro.

(źr. InPost)

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.