Dodaj ogłoszenie o pracy


Regularny serwis DHL GF z Tajwanu

Firma DHL Global Forwarding, uruchomiła w ramach transportu LCL cotygodniowy serwis typu Direct Box łączący port Keelung (Tajwan) z Łodzią. Usługa oparta na bezpośredniej konsolidacji towarów, gwarantuje elastyczność, niezawodność, bezpieczeństwo oraz optymalizację czasu i kosztów transportu.

 

Serwis Direct Box z Tajwanu skierowany jest do klientów, którzy ze względu na charakter prowadzonego biznesu, nie są w stanie wypełnić całego kontenera swoim towarem, a tym samym zmuszeni byli czekać na jego zapełnienie ładunkami innych firm. Dzięki usłudze konsolidacyjnej, klienci mają pewność wysyłki swojego towaru według ustalonego tygodniowego harmonogramu wysyłek, niezależnie od tego, czy kontener został w całości zapełniony, czy też nie.

 

- Usługa Direct Box z Tajwanu do Polski gwarantuje także oszczędność kosztów transportu, gdyż klient otrzymuje rozwiązanie zbliżone do frachtu pełnokontenerowego, z tą jednak różnicą, że płaci wyłącznie za przestrzeń w kontenerze zajmowaną przez swoją przesyłkę, a nie za cały kontener - tłumaczy Michał Kołodziejski dyrektor produktu morskiego, DHL Global Forwarding.

 

Jednocześnie bezpośrednie połączenie między portem na Tajwanie i Polską, eliminując przeładunki w terminalach pośrednich, gwarantuje skrócenie czasu dostawy do około 30 dni oraz bezpieczeństwo. Towar załadowany w Keelung dociera do magazynu przesyłek LCL w Łodzi w tym samym, raz zaplombowanym kontenerze, skąd zostaje przewożony do finalnych odbiorców na terenie całego kraju. Dodatkowo, klienci DGF maja możliwość śledzenia przesyłki, co zapewnia pełną transparentność frachtu w drodze do punktu docelowego. Direct Box to usługa polegająca na organizowaniu regularnych wysyłek z jednego portu załadunku do naszych magazynów w krajach dostawy. Obecnie usługa ta oferowana jest z Hong Kongu, Szanghaju, Shenzhen, Ningbo, Singapuru i Kolombo oraz z i do Nowego Jorku.

(źr. DHl Global Forwarding)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.