Dodaj ogłoszenie o pracy


Nowe Centrum Logistyczne No Limit w Natolinie

No Limit otworzył nowoczesne centrum logistyczne pod Grodziskiem Mazowieckim. W magazynie o powierzchni 24 tys. mkw, zbudowanym w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne, obsługiwani będą klienci No Limit z branży Sport & Fashion.

Nowy obiekt znajduje się w parku logistycznym GLP Warsaw V Logistics Centre, zlokalizowanym w Natolinie tuż obok węzła autostrady A2 Grodzisk Mazowiecki, w bezpośrednim sąsiedztwie nowo wybudowanej Obwodnicy Zachodniej ciągu drogi wojewódzkiej 579. Budynek, zarówno w części magazynowej jak i socjalno-biurowej, spełnia wysokie wymogi w zakresie bezpieczeństwa i ergonomii pracy. Jego konstrukcja umożliwia składowanie towarów do 12 metrów wysokości. W wyposażeniu obiektu zastosowane zostały liczne rozwiązania sprzyjające oszczędzaniu energii, w tym smart metering czy konstrukcja dachu przystosowana do montaży paneli fotowoltaicznych. Magazyn posiada certyfikat BREEAM.

Obiekt został oddany do użytku w styczniu 2023, a No Limit jest jego wyłącznym najemcą. - Inwestycja ta jest odpowiedzią na nowe projekty logistyki kontraktowej oraz rosnące zapotrzebowanie naszych klientów w zakresie ich rozwoju w regionie CEE. Uwarunkowania techniczne oraz bardzo dobra lokalizacja magazynu wpisują się w strategię rozwoju No Limit i umacniają naszą pozycję w rejonie centralnym w Polsce. Operacje prowadzone w obiekcie w oparciu o nowoczesną automatykę magazynową j umożliwią nam poszerzenie zakresu usług i zwiększą efektywność organizowanych procesów. To kolejny bardzo ważny krok dla rozwoju naszej organizacji - mówi Mariusz Rączka, dyrektor Business Unit Logistyka w No Limit.

Przeznaczeniem nowego centrum logistycznego będzie przede wszystkim obsługa firm z branży Sport & Fashion. Składowany asortyment to w większości obuwie, odzież oraz akcesoria. Realizowane będą procesy magazynowania i kompletacji zamówień B2B oraz B2C (fulfillment e-commerce) do odbiorców regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

- Dynamiczny rozwój infrastruktury drogowej w Polsce, wiele silnych ośrodków miejskich, a także wyjątkowe położenie geograficzne zwiększają znaczenie naszego kraju na europejskiej mapie połączeń logistycznych i transportowych. Polska staje się głównym HUB-em regionu CEE. Nie bez przyczyny od wielu lat na terenie naszego kraju usługi logistyki kontraktowej rozwijają się bardzo dynamicznie i powstają nowe centra logistyczne. Jako operator świadczący usługi zarówno z zakresu logistyki magazynowej, transportu ciężkiego i dystrybucji last mile, jesteśmy uczestnikiem tych zmian, jednocześnie promując od lat nowoczesne i ekologiczne rozwiązania dla branży TSL – mówi Maciej Rybak, dyrektor sprzedaży i relacji z klientami CEE w No Limit.

(źr. No Limit)

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.