Dodaj ogłoszenie o pracy


FastPayment w Teleroute – płatność w ciągu 2 godzin

W Polsce średni czas oczekiwania na otrzymanie pieniędzy od wystawienia faktury przez przewoźnika wynosi od 45 do 60 dni. Jednak przy bezprecedensowo rosnących kosztach paliwa i operacji transportowych wielu przewoźników po prostu nie może sobie pozwolić na tak długie oczekiwanie na zapłatę za wykonaną usługę transportową. FastPayment, rozwiązanie zaprojektowane przez Teleroute, ma rozwiązać problem długich terminów płatności. Usługa jest bezpieczna, a cały proces ubiegania się o finansowanie krótkoterminowe dla poszczególnych faktur odbywa się w 100% online, bez skomplikowanych formalności. Wypłata następuje w ciągu kilku godzin.

Wdrożenie FastPayment w Polsce jest rozszerzeniem usługi, która z powodzeniem działa już w Hiszpanii i krajach Beneluksu. – Z rozmów z naszymi klientami wynika, że wiele małych i średnich przedsiębiorstw nie zna pozabankowych rozwiązań finansowych takich jak faktoring lub uważa, że ich firma nie może ubiegać się o taką usługę – stwierdził Fabrice Douteaud, General Manager Teleroute. Dzięki usłudze FastPayment oferowanej za pośrednictwem Teleroute usuwamy tę barierę i bezpośrednio pomagamy biznesom naszych klientów. Spotkaliśmy się z nimi, wysłuchaliśmy ich obaw i starannie opracowaliśmy rozwiązanie, które jest łatwo dostępne – dodał Douteaud.

FastPayment jest częścią szerszego ekosystemu usług finansowych dla przewoźników oferowanych przez giełdę transportową Alpega. Jest wśród nich Gwarancja Płatności, czyli usługa ubezpieczenia faktur oraz polubowna Usługa Mediacji. Obie usługi zmniejszają ryzyko braku płatności przez dłużnika i można z nich skorzystać w pełni online za pośrednictwem giełdy transportowej.

Teleroute codziennie oferuje przewoźnikom ponad 350 000 ładunków, którymi mogą zapełnić swoje pojazdy, aby zwiększyć liczbę operacji i ograniczyć puste przebiegi. Obecnie w całej Europie 40% ciężarówek na drogach jeździ na pusto, odpowiadając za 20% zatorów na autostradach i emitując 120 milionów ton CO2 do środowiska rocznie. Zrównoważenie tej ilości emisji odpowiadałoby „pracy” 4,3 mld drzew roczni.

(źr. Teleroute)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.