Dodaj ogłoszenie o pracy


PEKAES zmienia nazwę na GEODIS

PEKAES zmienia nazwę na GEODIS po integracji w wyniku akwizycji spółki na początku ubiegłego roku. Ujednolicona identyfikacja wizualna zapewnia jasny i spójny przekaz do klientów operatora w Polsce i za granicą.

Nowa identyfikacja spółki została wprowadzona z dniem 3 października 2022 roku. Od tego momentu PEKAES świadczy wszystkie swoje usługi pod jedną marką – GEODIS.

- Jednolita marka w każdym regionie, w którym prowadzimy naszą działalność, ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom prawdziwie zintegrowanych usług o niezawodnym i spójnym standardzie, niezależnie od tego, w którym miejscu prowadzą oni swoją działalność na świecie. Naszym priorytetem jest wsparcie klientów w rozwoju ich biznesów dzięki dostarczaniu prostych, wydajnych i efektywnych rozwiązań. Jestem pod ogromnym wrażeniem entuzjazmu, z jakim nasi pracownicy angażują się
w umacnianie marki GEODIS na polskim rynku. - powiedziała Marie-Christine Lombard, CEO GEODIS.

Obecnie pod jedną marką GEODIS, oprócz transportu drogowego całopojazdowego i drobnicowego, znajduje się także logistyka kontraktowa, spedycja kolejowa, morska i lotnicza.

GEODIS postrzega rebranding jako naturalny krok w procesie potwierdzenia swojej obecności na rynku oraz zdolności do zapewnienia kompleksowych usług w zakresie zarządzania całym łańcuchem dostaw we wszystkich regionach, w których firma działa. Dynamiczny rozwój GEODIS w Polsce, będącym czwartym co do wielkości rynkiem logistycznym w Europie, jest istotnym elementem strategii spółki ujętym w planie „Ambition 2023”.

GEODIS w Polsce zatrudnia ponad 1400 pracowników w 32 lokalizacjach i dysponuje siedmioma magazynami o łącznej powierzchni ponad 162 000 m kw.

(źr. GEODIS)

 

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.