Dodaj ogłoszenie o pracy


8 nowych frachtowców we flocie UPS

UPS podjął decyzję o powiększeniu floty i zakupie ośmiu nowych frachtowców Boeing 767. Po sfinalizowaniu transakcji flota lotnicza UPS liczyć będzie 108 samolotów. To ma zaspokoić obecne rosnące zapotrzebowanie na usługi logistyczne, jakie charakteryzuje dynamiczne rynki np. w sektorze opieki zdrowotnej czy w środowisku rozwijających się, małych firm.

- Flota samolotowa jest jedną z najwszechstronniejszych, ponieważ umożliwia ona połączenia zarówno między europejskimi krajami, jak i z resztą międzynarodowych rynków. Zależy nam na tym, żebyśmy mieli jak najwięcej opcji, które pomagają nam zapewnić wyjątkowe usługi naszym klientom. Realizację tego celu rozpoczęliśmy już w grudniu ubiegłego roku, kiedy to złożyliśmy zamówienie na pierwszych 19 frachtowców. Teraz zamówiliśmy kolejne osiem. Pozyskanie 27 nowych samolotów znacznie zmodernizuje naszą obecną flotę, jednocześnie poprawi się wydajność, ekspresowość oraz elastyczność naszych usług – komentuje Nando Cesarone, UPS Executive Vice President and President U.S.

UPS jest jednym z pierwszych klientów Boeinga, który zaopatrzył się w model 767. Obecnie, po wielu latach doświadczeń z używaniem samolotów Boeing 767, firma otwarcie przyznaje, że frachtowce z tym oznakowaniem są idealnym połączeniem zasięgu oraz dużej ładowności, dzięki czemu możliwy jest przewóz nawet 52,4 ton ładunku. Od 1995 roku do floty UPS trafiło już 80 maszyn tego typu. Pierwsze zamówione samoloty mają zostać dostarczone do przewoźnika już w 2025 roku i umożliwią znacznie szybsze reagowanie na wymagania klientów.

(źr. UPS)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.