Dodaj ogłoszenie o pracy


FedEx Express wzmacnia ofertę pomiędzy Azją a Europą

FedEx Express ogłosił uruchomienie nowego połączenia pomiędzy Azją a Europą. Trasa zapewnia lepsze połączenie i niezawodność usług klientom w regionie Azji Północnej, w tym w Chinach i Japonii, zyskują również klienci z Singapuru, zdobywając dostęp do większej przepustowości w obszarze importu z Europy.

Dziesięć lotów tygodniowo (z międzylądowaniem w japońskiej Osace), Pekin po raz pierwszy zyskuje bezpośrednią łączność z europejskim hubem FedEx Charles de Gaulle (CDG) w Paryżu. Oznacza to przede wszystkim większe korzyści dla klientów biznesowych, którym zależy na wysyłce towarów jeszcze tego samego dnia co wykonane przez ich klienta końcowego zamówienie. Dzięki wydłużeniu maksymalnego czasu odbioru dla przesyłek wychodzących tego samego dnia z Pekinu do Europy, klienci zyskują więcej czasu na przygotowanie przesyłek.

Zyskują również japońskie firmy, szczególnie te wysyłające przesyłki wrażliwe na czas trwania transportu lub takie, które wymagają rygorystycznej kontroli i monitorowania temperatury, np. przesyłki z sektora opieki zdrowotnej. Na uruchomieniu bezpośredniego połączenia między międzynarodowym lotniskiem Kansai, regionalnym hubem FedEx North Pacific i hubem CDG w Paryżu zyskują również podmioty wysyłające przesyłki o większej wadze.
Dodatkowo, raz w tygodniu samolot zapewnia bezpośrednie połączenie hubu FedEx Charles de Gaulle (CDG) z Singapurem, który jest drugim co do wielkości partnerem handlowym UE w regionie ASEAN. Nowe bezpośrednie połączenie zwiększa tygodniowe możliwości importowe Singapuru o blisko 50 ton (50 000 kilogramów).
Wymiana handlowa między krajami Azji i Europy stanowi około połowy światowego handlu towarami, przy czym dynamiczne tempo wymiany ma swoje źródło w Chinach, drugiej co do wielkości gospodarki na świecie. W 2021 r. obrót między Chinami a Europą wzrósł do 800 miliardów dolarów i należy spodziewać się utrzymania rosnącego trendu. Wyniki z początku roku, kiedy w styczniu i lutym br. zanotowano 12-procentowy wzrost do 138 miliardów dolarów, jeszcze bardziej wzmacniają pozycję Chin jako największego partnera handlowego UE na świecie. Wymiana handlowa między pozostałymi rynkami azjatyckimi, takimi jak Japonia czy Singapur a Unią Europejską również wykazuje pozytywną dynamikę wzrostu.

W ubiegłym roku FedEx wprowadził sześć nowych lotów międzykontynentalnych z regionu Azji i Pacyfiku (APAC), zapewniając blisko 2700 ton (2 690 000 kg) dodatkowej przepustowości, przy ponad 220 lotach tygodniowo do i z regionu APAC do USA i Europy.

(źr. FedEx)

 

 



czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.