Dodaj ogłoszenie o pracy


Ruszyła nowa kampania #FreshExpress

Kim jest Kiszman? Po co „wiosłuje się” śledzie? Skąd biorą się dziury w żółtym serze? I dlaczego transport jest potrzebny? Na te i inne pytania odpowiada kampania #FreshExpress, w której firma Fresh Logistics wyruszyła w podróż szlakiem swoich partnerów biznesowych. Cel: pokazać jak produkowany jest polski superfood i w jaki sposób trafia on na domowe stoły. Operator logistyczny zaprosił do projektu Marcina Kuca – kucharza i influencera kulinarnego, znanego jako Jaja w Kuchni.

Tegoroczna odsłona to już czwarta edycja kampanii #FreshExpress, która bazuje na tzw. influencer marketingu czyli wykorzystaniu wizerunku znanych osób do promocji marki. Tym razem Marcin Kuc podróżując po Polsce odwiedza zakłady produkcyjne klientów Fresh Logistics, w których powstają polskie specjały takie jak sery, śledzie czy produkty kiszone. Każda wizyta podzielona została na dwa etapy. W pierwszej części influencer zwiedzał fabrykę, aby na własne oczy przekonać się jak powstaje polski superfoods. Następnie z gotowym produktem udawał się na łono natury, aby przygotować niebanalne danie według autorskiego przepisu. Marcin Kuc zwraca również uwagę na kluczową rolę świeżej logistyki, bez której zdrowe specjały nie trafiałyby z farmy na widelec.

- Celem kampanii #FreshExpress jest niezmiennie propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji oraz szerzenie wiedzy na temat zdrowego odżywiania, a także uświadomienie konsumentów jak ważną rolę odgrywa logistyka. W tegorocznej akcji skupiliśmy się na tym co świeże, zdrowe i polskie, zabierając widzów za zamknięte drzwi fabryki serów, śledzi i kiszonek. Oczywiście nie byłoby to możliwe gdyby nie entuzjazm i wsparcie naszych klientów, którzy zdecydowali się wziąć udział w projekcie – komentuje Ewa Chwiłkowska, Menedżer ds. marki Fresh Logistics i dodaje: „Jako firma odpowiedzialna społecznie zdajemy sobie sprawę z olbrzymiej roli jaką odgrywa biznes w kształtowaniu świadomości konsumenckiej. A wspólne działania i partnerskie relacje pomiędzy wszystkimi uczestnikami łańcucha dostaw bez wątpienia przełożą się na wysoki poziom satysfakcji klienta czyli finalnego konsumenta”.

Czwarta edycja kampanii #FreshExpress została przeprowadzona w pierwszym kwartale 2022 roku. Łączny zasięg akcji wygenerowany z mediów społecznościowych oraz You Tube to ponad 500 000 wyświetleń. Projekt został zrealizowany przy współpracy z klientami Fresh Logistics – firmami: Ceko (Sery z Goliszewa), Mirko oraz Charsznickie Pola Natury, a także agencją Good4You.

- Praca z Fresh Logistics cieszy podwójnie. Po pierwsze, promujemy logistykę bez której nasze lodówki świeciłyby pustkami, jednocześnie pomagając marketingowo producentom zdrowej żywności. Pokazujemy od kuchni proces produkcyjny, rozmawiając z absolutnymi fachowcami i pasjonatami. Po drugie edukujemy gastronomicznie. Dzięki kulinarnym zdolnościom naszego influencera i gastrocelebryty - Marcina Kuca - prowadzącego profil Jaja w Kuchni, uczymy zainteresowanych jak przygotować wspaniałe dania. Przy takich projektach uwielbiamy pracować i już nie możemy się doczekać kolejnych! – komentuje Wojciech Kardyś, właściciel agencji Good4You.

Fresh Logistics prowadzi kampanię #Fresh Express już od 2018 roku. Do pierwszej i drugiej edycji firma zaprosiła dietetyczkę i blogerkę DrLifestyle. W pierwszej odsłonie kampanii DrLifestyle, wspólnie z kobietą – kierowcą, przemierzyły całą Polskę pokazując trasę jaką pokonuje jogurt dosłownie od krowy na sklepową półkę. Druga edycja to z kolei cykl edukacyjnych filmów z eksperckimi poradami pt. „Świeżo czyli Zdrowo”. Firma nie zatrzymywała się nawet podczas pandemii i zdecydowała się na specjalną, trzecią edycję kampanii, gdzie w rolę influencerów wcielili się pracownicy firmy, którzy pokazywali jak być fit na home office.

Filmy z tegorocznej odsłony kampanii #FreshExpress dostępne są na kanale Grupy Raben na You Tube: (8) Fresh Logistics - YouTube oraz funpage’u Fresh Logistics: (2) Fresh Logistics Polska | Facebook.

Filmy dostępne są także na stronie: https://polska.raben-group.com/newsy/szczegoly/kulinarna-podroz-z-fresh-logistics 

(źr. Fresh Logistics)

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.