Dodaj ogłoszenie o pracy


Ruszyła nowa kampania #FreshExpress

Kim jest Kiszman? Po co „wiosłuje się” śledzie? Skąd biorą się dziury w żółtym serze? I dlaczego transport jest potrzebny? Na te i inne pytania odpowiada kampania #FreshExpress, w której firma Fresh Logistics wyruszyła w podróż szlakiem swoich partnerów biznesowych. Cel: pokazać jak produkowany jest polski superfood i w jaki sposób trafia on na domowe stoły. Operator logistyczny zaprosił do projektu Marcina Kuca – kucharza i influencera kulinarnego, znanego jako Jaja w Kuchni.

Tegoroczna odsłona to już czwarta edycja kampanii #FreshExpress, która bazuje na tzw. influencer marketingu czyli wykorzystaniu wizerunku znanych osób do promocji marki. Tym razem Marcin Kuc podróżując po Polsce odwiedza zakłady produkcyjne klientów Fresh Logistics, w których powstają polskie specjały takie jak sery, śledzie czy produkty kiszone. Każda wizyta podzielona została na dwa etapy. W pierwszej części influencer zwiedzał fabrykę, aby na własne oczy przekonać się jak powstaje polski superfoods. Następnie z gotowym produktem udawał się na łono natury, aby przygotować niebanalne danie według autorskiego przepisu. Marcin Kuc zwraca również uwagę na kluczową rolę świeżej logistyki, bez której zdrowe specjały nie trafiałyby z farmy na widelec.

- Celem kampanii #FreshExpress jest niezmiennie propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji oraz szerzenie wiedzy na temat zdrowego odżywiania, a także uświadomienie konsumentów jak ważną rolę odgrywa logistyka. W tegorocznej akcji skupiliśmy się na tym co świeże, zdrowe i polskie, zabierając widzów za zamknięte drzwi fabryki serów, śledzi i kiszonek. Oczywiście nie byłoby to możliwe gdyby nie entuzjazm i wsparcie naszych klientów, którzy zdecydowali się wziąć udział w projekcie – komentuje Ewa Chwiłkowska, Menedżer ds. marki Fresh Logistics i dodaje: „Jako firma odpowiedzialna społecznie zdajemy sobie sprawę z olbrzymiej roli jaką odgrywa biznes w kształtowaniu świadomości konsumenckiej. A wspólne działania i partnerskie relacje pomiędzy wszystkimi uczestnikami łańcucha dostaw bez wątpienia przełożą się na wysoki poziom satysfakcji klienta czyli finalnego konsumenta”.

Czwarta edycja kampanii #FreshExpress została przeprowadzona w pierwszym kwartale 2022 roku. Łączny zasięg akcji wygenerowany z mediów społecznościowych oraz You Tube to ponad 500 000 wyświetleń. Projekt został zrealizowany przy współpracy z klientami Fresh Logistics – firmami: Ceko (Sery z Goliszewa), Mirko oraz Charsznickie Pola Natury, a także agencją Good4You.

- Praca z Fresh Logistics cieszy podwójnie. Po pierwsze, promujemy logistykę bez której nasze lodówki świeciłyby pustkami, jednocześnie pomagając marketingowo producentom zdrowej żywności. Pokazujemy od kuchni proces produkcyjny, rozmawiając z absolutnymi fachowcami i pasjonatami. Po drugie edukujemy gastronomicznie. Dzięki kulinarnym zdolnościom naszego influencera i gastrocelebryty - Marcina Kuca - prowadzącego profil Jaja w Kuchni, uczymy zainteresowanych jak przygotować wspaniałe dania. Przy takich projektach uwielbiamy pracować i już nie możemy się doczekać kolejnych! – komentuje Wojciech Kardyś, właściciel agencji Good4You.

Fresh Logistics prowadzi kampanię #Fresh Express już od 2018 roku. Do pierwszej i drugiej edycji firma zaprosiła dietetyczkę i blogerkę DrLifestyle. W pierwszej odsłonie kampanii DrLifestyle, wspólnie z kobietą – kierowcą, przemierzyły całą Polskę pokazując trasę jaką pokonuje jogurt dosłownie od krowy na sklepową półkę. Druga edycja to z kolei cykl edukacyjnych filmów z eksperckimi poradami pt. „Świeżo czyli Zdrowo”. Firma nie zatrzymywała się nawet podczas pandemii i zdecydowała się na specjalną, trzecią edycję kampanii, gdzie w rolę influencerów wcielili się pracownicy firmy, którzy pokazywali jak być fit na home office.

Filmy z tegorocznej odsłony kampanii #FreshExpress dostępne są na kanale Grupy Raben na You Tube: (8) Fresh Logistics - YouTube oraz funpage’u Fresh Logistics: (2) Fresh Logistics Polska | Facebook.

Filmy dostępne są także na stronie: https://polska.raben-group.com/newsy/szczegoly/kulinarna-podroz-z-fresh-logistics 

(źr. Fresh Logistics)

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.